برنامه های شهرداری آبادان برای استقبال از نوروز 1403 + فیلم


برنامه های شهرداری آبادان برای استقبال از نوروز 1403 + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، یاسین کاوه پور، شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار رکنا در خصوص اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز 1403 گفت: ما با تمام توان در تلاش هستیم...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، یاسین کاوه پور، شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار رکنا در خصوص اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز 1403 گفت: ما با تمام توان در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندانمان بدهیم. طبق آخرین اطلاعات جمع آوری شده، طی یک سال گذشته 176 پروژه در سطح شهر عملیاتی شده اند که بخشی از آنها خدماتی و بخشی دیگر عمرانی هستند.

وی افزود: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده، از آنجایی که هر ساله آبادان در روزهای تعطیلات نوروز ، میزبان گردشگران زیادی است، تلاش شده شهر برای ارائه خدمات به آنها آماده باشد. رنگ آمیزی جداول و المان های شهری، نورپردازی شهر، گل کاری گسترده، هرس درختان، آماده سازی محل های اسکان جهت استفاده مسافران نوروزی و خط کشی معابر و نصب تجهیزات ترافیکی بیشتر و... در سطح شهر ایجاد شده است و امیدواریم به همشهریان و مهمانان نوروزی خوش بگذرد و از امکانات شهری به نحو احسن استفاده کنند.


برنامه های شهرداری آبادان برای استقبال از نوروز 1403 + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم