قیمت نجومی سیمکارت علی پروین در آنتن زنده لو رفت + فیلم


قیمت نجومی سیمکارت علی پروین در آنتن زنده لو رفت + فیلم

علی پروین (زاده ۳ مهر ۱۳۲۵ در تهران) بازیکن سابق و مربی پیشین تیم ملی ایران ، پرسپولیس است. او در جام جهانی ۱۹۷۶ کاپیتان تیم ملی ایران بود و به همین جهت اولین کاپیتان...

علی پروین (زاده ۳ مهر ۱۳۲۵ در تهران) بازیکن سابق و مربی پیشین تیم ملی ایران ، پرسپولیس است. او در جام جهانی ۱۹۷۶ کاپیتان تیم ملی ایران بود و به همین جهت اولین کاپیتان تاریخ تیم ملی ایران در جام جهانی است و همچنین علی پروین تا قبل از انقلاب بیشترین تعداد بازی ملی را دارا بود. او پس از بازی در تیم‌های کیان و پیکان به مدت ۱۸ سال به عنوان بازیکن در باشگاه پرسپولیس به میدان رفت و سرمربیگری این تیم را در سه مقطع جداگانه نیز به عهده داشت. وی پس از فرشاد پیوس بیشترین گل زده برای پرسپولیس را در کارنامه دارد.

پروین گفت: خطم را هفت میلیارد می‌خرند ولی قیمت گوشی موبایلم 300 هزار تومن است!

او با یادآوری خاطرات کودکی گفت: من پسر کله پز بودم و در دوره خودمان خانواده پولداری بودیم اما سال تا سال فقط یکبار شب عید سبزی پلو با ماهی می‌خوردیم. الان هم گرانی هست و مردم نمی توانند ماهی بخرند چون ماهی غذای گرانی است.

یکی از پرافتخارترین چهره های تاریخ فوتبال ایران در این برنامه گفت: تیم ملی با باشگاه فرق می کند، تیم ملی جایی نیست که بحث پول وجود داشته باشد، هرکس که فوتبال بازی می کند، عشقش این است که در تیم ملی بازی کند.

علی پروین گفت: قدیم ها بازیکنان بیشتر از مربی حساب می بردند و به دلیل اینکه پول زیادی در فوتبال نبود، بیشتر به مربی احترام می‌گذاشتند.


قیمت نجومی سیمکارت علی پروین در آنتن زنده لو رفت + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی