کندوان باز هم یکطرفه شد


کندوان باز هم یکطرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: افزایش حجم ترافیک در محور کندوان موجب شد امروز هم کندوان به سمت شمال یکطرفه شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: محور کندوان از صبح امروز بازگشایی شد و شاهد افزایش حجم تردد خودروها در این محور هستیم.
وی با اشاره به یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۰ صبح امروز به سمت شمال، افزود: این محدودیت تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد خودروها در مسیر شمال محور هراز به‌صورت سنگین و روان است، اضافه کرد: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر هم به‌صورت روان گزارش شده است.
کندوان باز هم یکطرفه شد
چهان‌تاب با اعلام اینکه درحال حاضر بارشی نداریم اما محورهای شمال مستعد بارش هستند، تصریح کرد: براساس هشدار هواشناسی بارش‌ها را طی امشب و فردا در استان خواهیم داشت که لازم است رانندگان به هشدارها توجه کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از توقف و تردد در کوهستان‌های شمال، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش برف و باران احتمال ریزش سنگ، رانش و اختلال در تردد جاده‌ای وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی نوروزی تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در جاده‌های شمال، بیان کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز کماکان درحال اجرا است.جهان‌تاب یادآور شد: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در جاده‌های شمال هم براساس شرایط ترافیکی اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)