درمان سرپایی 479 نفر توسط نیروهای هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1403


درمان سرپایی 479 نفر توسط نیروهای هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1403

به گزارش رکنا، «بابک محمودی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳.۶۱۰ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت...

به گزارش رکنا، «بابک محمودی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳.۶۱۰ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است.

وی افزود: ۳۱۷ مورد جاده‌ای «معادل ۵۲ درصد» ۲۹ مورد کوهستان «معادل ۵ درصد» حادثه جوی ۱۴ مورد معادل «۲درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۲ هزار و ۱۶ نفر عنوان کرد و افزود: ۲۲۸ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۴۷۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند، ۱۴ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۱۰۲ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۶۲ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای هزار ۱۱۵ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ محمودی گفت: به هموطنان توصیه می‌شود سفرهای نوروزی خود را با تعیین زمان، مسیر و مقصد سفر متناسب با فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند و در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.


درمان سرپایی 479 نفر توسط نیروهای هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1403

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی