پیام ویژه ولیعهد سعودی به پوتین


پیام ویژه ولیعهد سعودی به پوتین

ولیعهد سعودی در پیامی به رئیس‌جمهوری روسیه پیروزی وی در انتخابات این کشور را صمیمانه تبریک گفت و برای وی و مردم روسیه آرزوی موفقیت، بهروزی و پیشرفت روزافزون کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی پیروزی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد: بنا بر نتایج شمارش همه آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات هشتمین دوره ریاست‌جمهوری این کشور، ولادیمیر پوتین ۸۷.۲۸ درصد آرا را به دست آورد و برای پنجمین بار، رئیس‌جمهوری روسیه شد.

خبر مرتبط
واکنش آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه

اقتصادنیوز: آمریکا به پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با بیش از ۸۷ درصد آرا واکنش نشان داد.

این کمیسیون دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در گزارشی از نتایج انتخابات سه‌روزه ریاست‌جمهوری روسیه افزود: پوتین در این دوره از انتخابات ۷۶ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۰۸ رأی به دست آورد.

بر این اساس، نیکلای خاریتونوف (نامزد حزب کمونیست روسیه) با کسب سه میلیون و ۷۶۸ هزار و ۴۷۰ رأی یعنی ۴.۳۱ درصد آرا جایگاه دوم را به دست آورد.

خبر مرتبط
هشدار تند و تیز پوتین به اوکراین / حملاتتان به خاک روسیه بی‌مجازات نخواهد ماند

رییس جمهور روسیه اعلام کرد که مسکو اکثر حملات موشکی اوکراین را در میدان نبرد دفع می کند.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه افزود: پس از آن، ولادیسلاو داوانکوف (نامزد حزب مردم جدید) سه میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۸۴ رأی یعنی ۳.۸۵ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

بنا بر این گزارش، لئونید اسلوتسکی (نامزد حزب لیبرال دموکراسی روسیه) نیز ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۶۲۹ رأی ( ۳.۲۰ درصد آرا) را به دست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید