اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند


اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند

اقتصادنیوز: رژیم اسرائیل در جنایت‌ جدید خود، مسئول هماهنگی با آژانس آنروا برای ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه را به شهادت رساند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود، مسئول هماهنگی با آژانس آنروا برای ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه را به شهادت رساند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- سرتیپ فایق المبحوح را ترور کرد.

وی مسئولیت هماهنگی با عشایر فلسطینی و آژانس آنروا برای ورود کمک‌ها به شمال غزه را داشت و وظیفه وی کاملا نظامی و انسانی بوده و بر اساس قانون بین‌المللی باید از وی محافظت می‌شد.

خبر مرتبط
کرونا همچنان قربانی می‌گیرد/رتبه نخست مرگ و میر از آن کدام کشور شد؟

اقتصادنیوز: بر اساس تازه‌ترین آمار سازمان بهداشت جهانی ، تعداد قربانیان کرونا در جهان به ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر رسید.

بر اساس گزارش خبرگزاری شهاب، دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: این جنایت نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد هرج و مرج و گرسنه‌کردن مردم غزه است به‌ویژه این‌که این ترور ۲ روز بعد از ورود ۱۵ کامیون کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه انجام شد، کاری که رژیم صهیونیستی از انجام آن ممانعت می‌کرد.

در این بیانیه با اشاره به جنایت‌های مکرر علیه غیرنظامیان در غزه، آمده است که این جنایت‌ها بر عهده رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا و جامعه بین‌المللی است.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله نیروهای اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان الشفا و ترور سرتیپ فایق المبحوح یک جنایت جنگی است که به کارنامه جنایت‌های نازی و وحشیانه دشمن علیه مردم فلسطین در غزه افزوده می‌شود.

خبر مرتبط
واکنش دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه به ترور شهید «فایق المبحوح» ازسوی اسرائیل

اقتصادنیوز: دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه جنایت ترور شهید «فایق المبحوح» از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که این جنایت نقض آشکار ارزش‌های انسانی و اخلاقی بوده و سطح وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را نشان می‌دهد.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که حمایت‌های دولت آمریکا و دولت‌های غربی و سکوت حکومت‌های عربی دلیل تداوم نسل‌کشی‌های مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است که جنایت‌های دشمن باعث نمی‌شود که مقاومت از مواضع خود یعنی توقف کامل جنگ و خروج کامل اشغالگران از غزه کوتاه بیاید.

همچنین ساعاتی پیش، شبکه المیادین اعلام کرد که برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی، شهید فائق المبحوح فرمانده عملیات پلیس فلسطین در غزه بوده و از مهم‌ترین مسئولیت‌های وی تامین امنیت کامیون‌های کمک‌های انسانی در غزه بوده است.

منابع المیادین تاکید کردند که این شهید تسلیم صهیونیست‌ها نشد بلکه با سلاح شخصی خود با آن‌ها درگیر شد و یکی از نظامیان صهیونیست را کشت و دو نفر دیگر را نیز زخمی کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب