شروع درخشان لژیونر استقلالی


شروع درخشان لژیونر استقلالی

ولژ موستار در نخستین بازی با مدافع ایرانی جدیدش از بحران فاصله گرفت و برد ارزشمندی کسب کرد.

باشگاه ولژ موستار که اخیرا عارف غلامی را به خدمت گرفته، در 6 مسابقه رسمی اخیرش هیچ بردی به دست نیاورده و طی این مدت سه تساوی و سه شکست داشت، اما شب گذشته با حضور مدافع ایرانی جدیدش در ترکیب توانست به این روند ناکامی پایان بدهد و پیروزی مهمی کسب کند.

به گزارش ورزش سه، ولژ موستار پس از هفته‌های بحرانی و ناکامی در لیگ برتر و جام حذفی بوسنی و هرزگوین، شب گذشته در دیداری خانگی مقابل ایگمان قرار گرفت و موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر در نخستین حضور ثابت عارف غلامی بود.

شروع درخشان لژیونر استقلالی

عارف غلامی که بعد از عقد قرارداد با ولژ موستار و به‌خاطر عدم صدور ویزای کاری نتوانسته بود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بوسنی و هرزگوین به میدان برود، دیشب مقابل ایگمان به کار گرفته شد و توانست سه امتیاز مهم خانگی را به دست بیاورد و مهم‌تر از آن با حضور مدافع ایرانی‌اش هیچ گلی دریافت نکند.

این مدافع که پس از چهار سال حضور در استقلال و تجربه قهرمانی در لیگ برتر تصمیم گرفت لژیونر شود، در نخستین بازی خود برای ولژ موستار بوسنی مقابل ایگمان درخشان کار کرد تا تیمش هم به شرایط مطلوبی برسد.

ولژ موستار با بهره‌مندی از عارف غلامی و کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل ایگمان 39 امتیازی شد تا در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر بوسنی در رتبه سوم جدول بماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید