برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در طرح ترافیکی نوروزی در البرز


برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در طرح ترافیکی نوروزی در البرز

به گزارش رکنا، سرهنگ حمداله رحمتی پور اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ماموران پلیس راهور تسهیل تردد در معابر درون شهری استان را در سطح شهرها به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید برعهده داشته...

به گزارش رکنا، سرهنگ حمداله رحمتی پور اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ماموران پلیس راهور تسهیل تردد در معابر درون شهری استان را در سطح شهرها به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید برعهده داشته و در روزهای ابتدایی سال جدید نیز تمرکز استقرار بر روان سازی ترافیک در مبادی ورودی به استان به ویژه مبادی ورودی شهر کرج خواهد بود.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با حداکثر توان خودرویی و نیروی انسانی در این ایام برای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور فعالیت خواهد داشت.

رحمتی پور گفت : با آموزش های ارائه شده در اجرای طرح نوروز ، همیاران پلیس، بانوان فرهنگ یار ترافیک، پلیس یاران نوجوان و بازرسان نامحسوس ترافیک فعال هستند که با تذکر و اقناع سازی دیگران در کاهش تخلفات و پیشگیری از وقوع تصادفات با پلیس همکاری خواهند داشت.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به برخورد جدی پلیس با تخلفات حادثه ساز اشاره کرد و اظهار کرد: برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در دستور کار پلیس بوده چرا که تمام تلاش پلیس در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی هموطنان، مسافران و تردد خواهد بود، ضمن اینکه این مهم به طور مستمر و شبانه روزی در طول ایام نوروز اجرا خواهد شد و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور ازچراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.


برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در طرح ترافیکی نوروزی در البرز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج