واکنش رسانه‌های صهیونیستی به اختلافات تل‌آویو و واشنگتن


واکنش رسانه‌های صهیونیستی به اختلافات تل‌آویو و واشنگتن

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی ترس خود را از اختلافاتی که نتانیاهو با مقامات ارشد آمریکایی پیدا کرده است، ابراز کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اسرائیلی «معاریو» به نقل از ایتان گیلبوآ، کارشناس صهیونیستی در امور آمریکا، نوشت: نتانیاهو طی یک هفته از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون او، چاک شومر، رئیس بلوک دموکرات در سنا و نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه رویارویی‌هایی که نتانیاهو با مقامات ارشد آمریکایی انجام می‌دهد، به روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی آسیب می‌زند، بر لزوم توقف فوری آن تاکید کرد.

خبر مرتبط
جو بایدن با نتانیاهو قهر کرد؟/وعده‌ای که اسرائیل به آن عمل نکرد

اقتصادنیوز: یک رسانه خبری از عدم تمایل رئیس جمهور آمریکا به گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از وقوع حادثه میدان «النابلسی» خبر داد.

با توجه به آنچه که به نظر می‌رسد تغییر سیاست در کاخ سفید است، نگرانی در دستگاه امنیتی و نظامی در مورد تبادل بی‌پروا بین مقامات ارشد دولت بایدن و نتانیاهو در روز‌های اخیر افزایش یافته است.

بیانیه‌های انتقادی از نتانیاهو، از جمله آنچه بایدن گفت: نتانیاهو باعث آسیب می‌شود. او بیشتر از اینکه به اسرائیل کمک کند به اسرائیل آسیب می‌زند، آنچه که هریس گفته و بین نتانیاهو و شهرک‌نشینان تمایز قائل شد به علاوه سخنان چاک شومر که معتقد بود که نتانیاهو راه خود را گم کرده و شایستگی نخست‌وزیر را ندارد، باعث عصبانیت نتانیاهو شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو