شناسایی مخفیگاه یک مالخر حرفه‌ای در تهران


شناسایی مخفیگاه یک مالخر حرفه‌ای در تهران

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و نیز محتویات داخل خودرو در سطح خیابان‌های تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان...

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و نیز محتویات داخل خودرو در سطح خیابان‌های تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که سارقان پس از اعمال مجرمانه اموال سرقتی را به فردی در یکی از خیابان های جنوب تهران فروخته‌اند.

وی با بیان اینکه شناسایی مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی، متوجه شدند که این متهم اموال زیادی را از سارقان خریداری کرده و یکی از مالخرهای حرفه‌ای است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای اجرای عملیات دریافت شد. پس از آن ماموران برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه‌ وی وارد عمل شدند و پس از انجام مراقبت‌های ویژه، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از مخفیگاه متهم گفت: ماموران در بررسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودرو سواری ریسپکت، یک دستگاه کامیون باری دایون، هفت عدد ساعت مچی مسروقه و تعداد چهار دستگاه گوشی تلفن همراه را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم دیگر و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار دارد و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.


شناسایی مخفیگاه یک مالخر حرفه‌ای در تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه