معرفی برج های لوکس منطقه 22 تهران


منطقه 22 تهران، چیتگر، به دلیل فضای مستعد برای برج سازی مملو از برج های زیادی است که تنها تعداد اندکی از آن ها لوکس هستند. این برج ها به دلیل امکانات، متراژ بنا، خصوصی ساز یا تعاونی ساز بودن، کیفیت متریال و نمای خاص قیمت بالاتری دارند. برای...

منطقه 22 تهران، چیتگر، به دلیل فضای مستعد برای برج سازی مملو از برج های زیادی است که تنها تعداد اندکی از آن ها لوکس هستند. این برج ها به دلیل امکانات، متراژ بنا، خصوصی ساز یا تعاونی ساز بودن، کیفیت متریال و نمای خاص قیمت بالاتری دارند. برای آشنایی با برج های لوکس منطقه 22 تهران با ما همراه باشید.

برج های لوکس منطقه 22 تهران

اگر برای برج نشینی منطقه 22 تهران را انتخاب کردید، باید گفت که در مجموع بالای ده برج لوکس در این منطقه وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. پروژه زاگرس منطقه 22 نیز یکی از پروژه های مهم اجرا شده در منطقه 22 است که می توانید با توجه به نمای لوکس، طراحی مدرن و مصالح با کیفیت در این فضا نیز سرمایه گذاری کنید. برای آشنایی بیشتر با برج های لوکس منطقه 22 تهران سعی می کنیم هر برج را با جزئیات توضیح دهیم.

معرفی برج های لوکس منطقه 22 تهران

برج های تریتیوم

در منطقه 22 تهران، 5 برج لوکس با نام تریتیوم ساخته شده است که به ترتیب به صورت تریتیوم 1، تریتیوم 2، تریتیوم 3، تریتیوم 4 و تریتیوم VIP نام گذاری شده اند. این برج ها در یک بخش کنار هم ساخته نشده اند. بلکه، هر کدام مکان های مختلفی از محدوده چیتگر را پوشش داده اند. برج های تریتیوم یرج های لوکسی هستند که بهترین مصالح در ساختار آن ها استفاده شده است و نمای بسیار شیک و چشمگیری دارند. برج های تریتیوم در متراژ 150 متری و 300 متری ساخته شده اند.

برج های ایزدیار

پروژه ایزدیار سه برج ایزدیار 1، ایزدیار2 و ایزدیار 3 را پوشش می دهد که در این میان، تنها برج ایزدیار 3 یکی از برج های لوکس منطقه 22 به شمار می رود. کیفیت مواد استفاده شده در ایزدیار3 مثال زدنی است. این مجموعه با نورپردازی خاص نما و طراحی داخلی زیبا یکی از برج های بسیار مجلل منطقه محسوب می شود. می توانید برای سرمایه گذاری و برج نشینی این برج را مد نظر قرار دهید. دو طبقه بالایی در پروژه ایزدیار 3 به صورت پنت هاوس طراحی و ساخته شده است. متراژ بنا در ایزدیار3 فضای 152 متری سه خوابه به همراه تراس بزرگ است. متراژ بنا در ایزدیار 2 برابر با 120، 143 و 161 متری سه خوابه است. متراژ خانه ها در ایزدیار 1 از 107 متر تا 160 متری دو خوابه و سه خوابه است.

برج لبخند

برج لبخند همچون نامش لبخندی را بر چهره شما منقش می کند. این را تنها زمانی می توانید درک کنید که وارد فضای مسکونی برج شوید. چرا که این برج در ضلع غربی دریاچه چیتگر واقع شده است و مشرف به آن است. به این معنی که منظره بسیار زیبایی را از درون برج به روی شما باز می کند که باعث می شود به لحاظ معماری داخلی و کیفیت مواد استفاده شده در ساختار آن شگفت زده شوید. این برج در متراژهای مختلف ساخته شده است. سالن بزرگ، پنجره های بزرگ با نور مناسب و تراسی 7 متری با نمای زیبای جنگل و دریاچه از ویژگی های این برج هستند.

معرفی برج های لوکس منطقه 22 تهران

معرفی برج های لوکس منطقه 22 تهران

برج کادوس

یکی از برج های لوکس منطقه 22 تهران که شخصی سازی شده است، برج کادوس است. این برج در یکی از بهترین نقاط چیتگر واقع شده است و دارای پارکینگ، طبقات مسکونی و اداری است. این برج به لحاظ دسترسی به مترو و ورودی پارک جنگلی چیتگر بسیار سرراست است و تنها 5 دقیقه زمان لازم دارد تا به برج برسید. از امکانات این برج می توان به سالن های ورزشی-تفریحی، سیستم مانیتورینگ و آسانسور نفربر و باربر اشاره کرد.

برج پارلمان

در شمال غربی دریاچه چیتگر برج دیگری با نام برج پارلمان به چشم می خورد که یکی از لوکس ترین برج های موجود در این منطقه است. این برج به صورت 3 برج دوقلو 15 و 16 طبقه است که در ساخت آن از مصالح خارجی بسیار با کیفیت استفاده شده است. این برج نمای بسیار لوکس و مجللی دارد و مجهز به سالن اجتماعات برای برگزاری میهمانی داخلی برج است. فضای این برج به این صورت تقسیم بندی شده است که تا طبقه 12، در هر طبقه 4 واحد 2 خواب قرار دارد که بناها متراژ مختلفی بین 131، 133، 138 و 140 متری دارند. از طبقه 12 تا 15 این برج در هر طبقه دو واحد به اندازه 270 متر واقع شده که 4 خوابه است. پنت هاوس ها برای داشتن چشم انداز عالی در طبقه 16 در نظر گرفته شده اند و متراژی برابر با 540 متر دارند.

معرفی برج های لوکس منطقه 22 تهران

برج های سفید

در بین برج های شخصی منطقه 22 تهران، برج های سفید به چشم می خورد. این برج ها در یکی از نقاط مرتفع منطقه با استفاده از مصالح بسیار مرغوب بنا شده اند. برج های سفید مجموعه ای از 6 برج هستند که هر کدام 19 طبقه دارد. واحدهای این برج به صورت دو خوابه و سه خوابه به فروش می رسند. در هر طبقه بین 4 تا 6 واحد قرار گرفته است. متراژ واحدهای دو خوابه در این برج از 105 متر تا 138 متر مربع بنا دارند. در حالی که، واحدهای سه خواب این برج بین 145 تا 170 متر مربع هستند. در این برج امکاناتی چون کافی شاپ، باشگاه ورزشی، سالن بیلیارد و فروشگاه زنجیره ای تعبیه شده است.

برج ونوس

در بلوار کوهک که یکی از مناطق بسیار خوب چیتگر است، برج شخصی سازی دیگری با نام برج ونوس بنا شده است. در ساخت این برج از مصالح بسیار با کیفیتی استفاده شده که به همراه طراحی زیبای بنا جلوه بسیار زیباتری به مجموعه این برج بخشیده است. برج ونوس به لحاظ امکانات شامل سالن اجتماعات، سالن ورزشی، شوتینگ زباله، اعلام و اطفا حریق است. این برج 21 طبقه مسکونی دارد که هر کدام متراژ متفاوتی بین 123، 127، 145، 250 و 270 متری دارد. این برج اشراف خوبی به دریاچه دارد و به دلیل چشم انداز زیبای آن، یکی از بهترین برج های لوکس چیتگر است.

نتیجه گیری

منطقه چیتگر با فضای رو به دریاچه و پارک جنگلی چیتگر یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در شهر تهران است. برج های لوکس و فضای شهری تازه ساخت این منطقه محل مناسبی برای زندگی است. وجود برج های مجلل و زیبا و ساخته شده از بهترین متریال از ویژگی های خوب برج های لوکس منطقه 22 است. می توانید در بین برج هایی که نام برده شد، یکی را برای زندگی انتخاب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز مرد به معلم با انواع پیام ها و متن های رسمی و صمیمی