مقاومت اسلامی عراق بیانیه داد/ تشدید عملیات نظامی علیه اسرائیل در ماه رمضان


مقاومت اسلامی عراق بیانیه داد/ تشدید عملیات نظامی علیه اسرائیل در ماه رمضان

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز(دوشنبه) یک پایگاه هوایی متعلق به رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه با استفاده از پهپاد مورد حمله قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله به پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی در راستای تکمیل مرحله دوم عملیات آن علیه اشغالگران اسرائیلی صورت گرفته است.

مقاومت عراق در بیانیه‌ای گفت این عملیات در چارچوب یاری مردم نوار غزه و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها صورت گرفته است. مقاومت تهدید کرد عملیات نظامی خود را ادامه داده و در ماه رمضان دوچندان می‌کند.

مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه گذشته پایگاه هوایی اسرائیلی«بالماخیم» واقع در عمق اراضی فلسطین اشغالی را نیز در راستای تکمیل مرحله دوم عملیات خود مورد حمله قرار داد.

همچنین مقاومت روز سه شنبه در عملیات دیگری که آن هم در چارچوب مرحله دوم عملیات ضد اسرائیلی است، فرودگاه«بن گورین» در داخل فسطین اشغالی را هدف گرفت.

خبر مرتبط
حمله پهپادی مقاومت عراق به یک پایگاه نظامی اسرائیل

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد دوشنبه اعلام کرد که یک پایگاه پهپادی اسرائیل را هدف قرار داد.

بنا بر گزارش المیادین، «ابوآلاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق در ۲۴ ژانویه از آغاز فاز دوم عملیات نظامی، همزمان با هدف‌گیری نیروهای مقاومت از سوی ایالات متحده آمریکا خبر داد.

خبر مرتبط
مقاومت لبنان محل استقرار نظامیان اسرائیل را هدف قرار داد

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد صبح امروز-یکشنبه- گروهی از نظامیان صهیونیست را در شهرک الوزانی هدف قرار داد.

به گفته الولائی، فاز دوم این عملیات شامل اجرای محاصره علیه کشتیرانی رژیم اسرائیل در دریای مدیترانه و متوقف کردن فعالیت بنادر اشغالگر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)