یک تغییر مهم در وزارت اطلاعات طالبان


یک تغییر مهم در وزارت اطلاعات طالبان

اقتصادنیوز: سخنگو و مشاور پالیسی امور رسانه‌ای وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان به گونه رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ضیاالحق حقمل، سرپرست معینیت امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ گفت که وزارت اطلاعات و فرهنگ یک وزارت مطبوعاتی و فرهنگی است که بیشتر با رسانه‌ها سر و کار دارد؛ بنابراین وجود سخنگو در این وزارت یک نیاز جدی است تا بتواند فعالیت‌ها و دست‌آوردهای این وزارت را به شهروندان کشور برساند.

خبیب غفران، سخنگو و مشاور پالیسی امور رسانه‌ای وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز به گونه رسمی آغاز به کار کرد.

خبر مرتبط
وزیر امور خارجه ازبکستان: تاشکند در آینده نزدیک سفیر طالبان را می‌پذیرد

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ازبکستان در دیدار با معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت سرپرست اففانستان اظهار داشت: تاشکند در آینده نزدیک سفیر طالبان را می‌پذیرد.

خُبیب غفران اطمینان داد که تلاش خواهد کرد تا دستاوردهای این وزارت را به شهروندان کشور برساند و معلومات مورد نیاز را با رسانه‌ها شریک سازد.

خبیب غفران به پیشنهاد وزارت اطلاعات و فرهنگ و حکم مقام عالی ریاست‌الوزرای طالبان، اخیراً به عنوان سخنگو و مشاور پالیسی امور رسانه‌ای این وزارت تعیین شده است که فعالیت رسمی خود را طی مراسمی آغاز کرد.

خبر مرتبط
درخواست پاکستان از طالبان برای اقدامات امنیتی در مرز دو کشور

اقتصادنیوز: ارتش پاکستان با انتشار گزارشی در زمینه عملیات جلوگیری از ورود عناصر تروریستی از مرز افغانستان از طالبان خواست که اجازه ندهد تروریست‌ها از خاک کابل برای حمله به همسایگان استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران