شکست غرب در ایجاد اختلال در انتخابات ریاست جمهوری روسیه


شکست غرب در ایجاد اختلال در انتخابات ریاست جمهوری روسیه

معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به تحرکات غرب برای ایجاد اختلال در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد که آنها در این زمینه کاملا شکست خوردند.

یووگنی ایوانف معاون وزیر خارجه روسیه و رئیس کمیسیون وزارتی انتخابات این کشور می‌گوید که "دشمنان مسکو در تضعیف روند انتخابات ریاست جمهوری روسیه شکست خوردند..."براساس گزارش تاس، ایوانف در نشست خبری در کمیسیون مرکزی انتخابات افزود، به دلیل اختلاف ساعت، آخرین مراکز رای گیری ما ساعت ۵ صبح (دوشنبه) به وقت مسکو بسته خواهند شد و هنوز تا تکمیل انتخابات کمی باقی مانده است.

اما می‌توان گفت که مخالفان ما نتوانسته‌اند انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را برای شهروندان ما در خارج از کشور تضعیف کنند و آنها را از استفاده از حقوق قانونی خود برای انتخاب مسیر پیش روی روسیه منصرف کنند.ایوانف با اشاره به تهدیدهای موجود علیه انتخابات روسیه تصریح کرد، همه تحرکات در طول انتخابات مهار شد.

مثلا تهدید بمبگذاری وجود داشت که به لطف اقدامات امنیتی و مجریان قانون همه این تهدیدات مورد شناسایی قرار گرفت و روند انتخابات ادامه یافت. وی با اشاره به مشارکت اتباع روس در خارج از کشور تاکید کرد که با وجود جنگ و فضای مسمومی که رسانه های غربی درست کردند شهروندان روس وفاداری خود را به کشور نشان دادند و با حضور در انتخابات نشان دادند که به سیستم انتخابات روسیه اعتماد دارند.

پیش از این نیز مقامات روسیه از حملات سایبری متعدد به سیستم الکترونیکی انتخابات این کشور و خنثی سازی این حملات خبر داده بودند.بخشی از انتخابات ریاست جمهوری روسیه در انتخابات جاری به صورت الکترونیکی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان