هنگام سفر با قطار و هواپیما این نکات را رعایت کنید / مسافران عید بخوانند !


هنگام سفر با قطار و هواپیما این نکات را رعایت کنید / مسافران عید بخوانند !

به گزارش رکنا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر از طریق هوایی و ریلی به مسافرت بروند. وی تکریم مسافران و اخلاق‌مداری کارکنان پلیس فرودگاه و...

به گزارش رکنا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر از طریق هوایی و ریلی به مسافرت بروند.

وی تکریم مسافران و اخلاق‌مداری کارکنان پلیس فرودگاه و راه‌آهن را از شاخصه‌های بارز آنان دانست و اظهار کرد: مسافران قبل از سفر باید به چند نکته توجه کنند. توصیه می‌شود حتماً بلیت­ خود را از مراکز معتبر و یا از باجه فروش در فرودگاه‌ها یا ایستگاه‌های راه آهن تهیه کرده و در این خصوص هرگز به افراد ناشناس اعتماد نکنید. در بدو ورود به فرودگاه و ایستگاه راه آهن با حسن همکاری، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنید.

در اماکن شلوغ و پرجمعیت با هوشیاری کامل مراقب اموال و اشیای همراه خود باشید. در ابتدای ورود به قطار از محل استقرار پلیس و رئیس قطار اطلاع حاصل کنید. از جابه‌جایی کوپه یا صندلی خود با سایر مسافران بدون هماهنگی با رئیس قطار یا مهمانداران خودداری کنید. در طول مسافرت هرگز به افراد ناشناس اعتماد نکرده و از بازگو کردن اطلاعات خصوصی خود نزد آنان اجتناب کنید. از دریافت خوراکی و استشمام انواع عطریات از افراد ناشناس جداً خودداری کنید.

از جابه‌جایی، حمل و نگهداری اموال و وسایل افراد ناشناس پرهیز کنید. وجه نقد، اشیای باارزش، اسناد و مدارک خود را در معرض دید سایر افراد قرار ندهید. هنگام ترک قطار برای ادای فرضیه نماز حتماً یکی از همراهان به منظور مراقبت از اموال و وسایل موجود در کوپه حضور داشته باشد. در صورت مشاهده اموال و اشیای جامانده در داخل هواپیما و قطار، نسبت به تحویل آن به مهمانداران هواپیما یا مسئولان مربوطه در قطار اقدام کنید.


هنگام سفر با قطار و هواپیما این نکات را رعایت کنید / مسافران عید بخوانند !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان