مرد خشمگین، زن، مادر ناتنی و خواهرش را کشت !


مرد خشمگین، زن، مادر ناتنی و خواهرش را کشت !

به گزارش رکنا، اداره پلیس محلی شهر فالز تاونشیپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: آندره گوردن ۲۶ ساله بعد از کشتن سه نفر در دو اقامتگاه مختلف در شهر فالز تاونشیپ، با سرقت یک خودرو به شهر ترنتون در...

به گزارش رکنا، اداره پلیس محلی شهر فالز تاونشیپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: آندره گوردن ۲۶ ساله بعد از کشتن سه نفر در دو اقامتگاه مختلف در شهر فالز تاونشیپ، با سرقت یک خودرو به شهر ترنتون در نیوجرسی گریخت و در یک خانه سنگر گرفت.

جنیفر شورن، دادستان منطقه باکس، بعدازظهر شنبه (به وقت محلی) در یک نشست خبری اعلام کرد: گوردن نامادری ۵۲ ساله و خواهر ۱۳ ساله خود را با شلیک گلوله در خانه‌شان کشت، سپس به خانه تیلوز دنیل ۲۵ ساله که از وی دو فرزند دارد مراجعه کرده و وی را نیز با شلیک گلوله به قتل رساند. چهار نفر دیگر از جمله مادر دنیل در جریان این تیراندازی‌ها مجروح شده و در حال حاضر در بیمارستان محلی تحت درمان هستند.

پلیس نیوجرسی نیز در بیانیه‌ای با تأیید این خبر، یادآور شد: ساکنان خانه‌ای که گوردن در آن سنگر گرفته است، به سلامت تخلیه شده‌اند.ستوان لیزت ریوس، سخنگوی اداره پلیس ترنتون، گفت وقتی گوردن خانه را ترک کرد در یکی از خیابان‌های اطراف دستگیر شد.


مرد خشمگین، زن، مادر ناتنی و خواهرش را کشت !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم