توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد 8 بازیکن آزاد پرسپولیس


توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد 8 بازیکن آزاد پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که بعد از تعطیلات، باشگاه برای تمدید قرارداد‌ها با بازیکنان مذاکره می‌کند.

توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد 8 بازیکن آزاد پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پس از پیروزی ۲ بر صفر امروز این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شاید اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، پنج، شش گل می‌زدیم. تیم به شرایط آرمانی خود برگشت و هواداران حتما قبول کردند که اگر صبر کنند، تیم شرایط خوبی خواهد داشت و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس برای ادامه فصل نیز گفت: تا به امروز مذاکره‌ای نداشته‌ایم. تا الان درگیر گرفتن بازیکن، باز کردن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، تامین منابع مالی و... بودیم، فرصت برای انجام مذاکرات نبود و همه بازیکنان یقین بدانند که اینجا خانه آنها است و سال بعد هم در خدمتشان هستیم. بعد از تعطیلات سعی می‌کنیم مذاکرات را شروع کنیم. البته اول باید ببینیم تکلیف مالکیت باشگاه چگونه خواهد شد و چقدر بودجه داریم، اما بعد از تعطیلات وارد مذاکرات می‌شویم.

"شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش، در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرد که دستور داده شده و اقدامات عملی هم برای واگذاری استقلال انجام شده است، پرسپولیس هم به دو بانک غیر دولتی واگذار می‌شود. " درویش در این رابطه نیز توضیح داد: ما هم این صحبت‌ها را شنیده‌ایم ولی عملیاتی نشده است. قبلا اعلام شده بود که پرسولیس با وزارت رفاه به تفاهم رسیده است، اما اولین تیم پرسپولیس خواهد بود تا مشکل مجوز حرفه‌ای برطرف شود و بدون فاصله هم کار‌های استقلال انجام می‌شود.

او درباره سالی که برای باشگاه پرسپولیس گذشت نیز گفت: پرسپولیس سختی‌ها و چالش‌های خودش را دارد. ما بدهی‌های زیادی حتی از سال ۷۵ داشتیم که سعی کردیم آنها را برطرف کنیم. گرفتن بازیکن و مهم‌تر از همه آن که معلوم نیست چه کسی برای این فوتبال تصمیم می‌گیرد. در دیدار با استقلال بالغ بر ۲۰ دقیقه وقت اضافه بود، اما رئیس کمیته داوران می‌گوید گرفتن آن همه وقت اضافه منطقی نیست. شرایط خوب نیست، اما باید بدانیم که ما با این تیم، بازیکنان و کمک کادرفنی اگر بیش از این دسیسه‌ای برایمان ایجاد نکنند، باز هم قهرمان خواهیم شد.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا تا الان باشگاه پرسپولیس پولی از تبلیغات محیطی گرفته است، توضیح داد: من بار‌ها در مصاحبه‌ها گفته‌ام که پولی نمی‌گیریم، اما آیا تا الان نتیجه‌ای داشته است؟ این موضوع نشان می‌دهد که اصلا افکار عمومی و رسانه برایشان مهم نیست. تا الان چیزی نگرفته‌ایم. گویا بنا نیست که از این جهت پولی به باشگاه‌ها بدهند. بر اساس کدام قانون این تبلیغات محیطی برای منی که ۵۵۰ میلیون تومان به شرکت توسعه اجاره می‌دهم نیست. تبلیغات برای کس دیگری است، نصف بلیت فروشی هم فدراسیون از ما می‌گیرد، هوادار اینها را نمی‌داند و انتظار دارد بهترین بازیکنان را بگیریم.

او گفت: فقط جا دارد از اسپانسر‌های خودمان تشکر کنم که آب باریکه‌ای را برای تیم فراهم کرده‌اند. کسی نیست که جواب بدهد چرا این پول تبلیغات به باشگاه‌ها پرداخت نمی‌شود. فوتبال به ناکجا آباد می‌رود. مثل همه دنیا به ما پول تبلیغات را ندهند، اما حداقل کمی بررسی کنند تا شرایط بهتر را فراهم کنند. یک تیم که می‌خواهد قهرمان لیگ شود و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، باید منبع مالی‌ای فراتر از پیراهن داشته باشد. تیم رقیب هم اینها را می‌گوید، اما آن کسی که باید بشنود، نمی‌شنود، چون به نفعشان نیست. نباید پول باشگاه‌ها را بگیرند و گزارشی هم به ما ندهند. تبلیغات محیطی هم به ما نمی‌دهند. هر چه بگوییم فقط خودمان را خسته کرده‌ایم مگر اینکه انقلابی در فوتبال ایران رخ دهد./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج