مورایس:چون جلو بودیم، توانستیم بازی را کنترل کنیم


مورایس:چون جلو بودیم، توانستیم بازی را کنترل کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دیدار امشب به هیچ عنوان بازی ساده‌ای نبود و چون جلو بودیم، توانستیم بازی را کنترل کنیم.

مورایس:چون جلو بودیم، توانستیم بازی را کنترل کنیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ ژوزه مورایس شامگاه یکشنبه در نشست پس از بازی مقابل گلگهرسیرجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان که با برتری ۲ بر صفر تیم اصفهانی همراه بود، افزود: بازی امشب به هیچ عنوان ساده‌ نبود ولی با وجود تلاش بازیکنانم لیاقت بُرد را داشتیم چون توانستیم در کنار همدیگر متحد باشیم.

وی ادامه داد:انرژی هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند را بخوبی حس کردم و بابت این انرژی‌ که به تیم دادند، بسیار سپاسگزارم و سال نو و عید نوروز را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشند.

او اظهار داشت:در این بازی بازهم اخراجی داشتیم و می‌دانید، بازی با یک بازیکن کمتر به هیچ صورت ساده نیست و در فضاها باید دفاع بخوبی وارد شود و بازی را کنترل کند تا مهاجمان حریف از کم تعداد بودن تیم مقابل استفاده نکنند.

وی گفت:با یک بازیکن کمتر بدون تردید دفاع کردن نیز سخت خواهد شد البته کنترل این وضعیت به کیفیت بازیکنان تیم حریف و اینکه نتیجه تا قبل از اخراج چگونه پیش رفته است نیز بستگی دارد که خوشبختانه امشب توانسیتم با وجود داشتن اخراجی پیروزی خوبی بدست آوریم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: بازی امشب نکته مهمی داشت و چون نتیجه یک بر صفر به نفع ما بود، این اخراج برای ما ساده‌تر شد البته جا دارد به بازیکنان بابت شخصیتی که از خود نشان دادند زمانیکه بازیکن ما اخراج شد، تبریک بگویم.

تیم سپاهان اصفهان شامگاه یکشنبه در مصاف مقابل گلگهر سیرجان با ۲ گل، رضا شکاری (دقیقه ۶) و کاوه رضایی (دقیقه ۹۶) به پیروزی رسید./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده