تظاهرات مقابل وزارت جنگ اسرائیل/خشم خانواده اسرای اسرائیلی از وضعیت اسرا


تظاهرات مقابل وزارت جنگ اسرائیل/خشم خانواده اسرای اسرائیلی از وضعیت اسرا

اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه بار دیگر مقابل وزارت جنگ اسرائیل در تل آویو تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه امشب در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو برگزار کرده و خواستار امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

خبر مرتبط
دیدار نتانیاهو با خانواده اسرای اسرائیلی/ متعهد به بازگرداندن همه اسرا هستیم

دفتر نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو با نماینده‌های خانواده‌های اسرای این رژیم در غزه دیدار کرده و گفته است که کابینه او متعهد به بازگرداندن همه اسراست.

به نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی، بر لزوم تسریع کابینه نتانیاهو در امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه تأکید کردند.

روزنامه یدیعوت احرونوت گزارش داد: خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه مقابل دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی دست به تظاهرات زدند.

خبر مرتبط
ادامه اعتراض خانواده اسرای اسرائیلی/ خانواده‌ها خواستار توافق با حماس شدند

اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای اسرائیلی یکشنبه شب بار دیگر مقابل وزارت جنگ این رژیم تجمع کرده و خواستار آزادی اسرا در غزه شدند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: تظاهرات کنندگان خواستار توافق فوری مبادله اسرا برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه شدند.

دیشب هم هزاران نفر از شهرک‌نشینان در شهرهای اشغالی تل‌آویو و حیفا علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کرده و خواستار استعفا و انحلال کابینه او شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)