برنامه ریزی سفر اقتصادی به کیش


برنامه ریزی سفر اقتصادی به کیش

چگونه برای سفر اقتصادی به کیش برنامه‌ریزی کنیم؟ جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان واقع شده و مجاور خلیج فارس است. کیش از بزرگترین جزیره‌های خلیج فارس و استان هرمزگان بوده که هرساله هزاران گردشگر از نقاط مختلف ایران به آن سفر می‌کنند. علاوه‌بر...

چگونه برای سفر اقتصادی به کیش برنامه‌ریزی کنیم؟ جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان واقع شده و مجاور خلیج فارس است. کیش از بزرگترین جزیره‌های خلیج فارس و استان هرمزگان بوده که هرساله هزاران گردشگر از نقاط مختلف ایران به آن سفر می‌کنند. علاوه‌بر جاذبه‌ های گردشگری و طبیعی، این شهر بازارهای زیادی برای خرید داشته و به همین دلیل، بسیاری از افراد تمایل دارند که به جزیره کیش سفر کرده و در آن به تفریح و خرید بپردازند.

هزینه‌های سفر به کیش بالا بوده و هرکسی توان رفتن به این جزیره را ندارد. اما چگونه می‌توان با هزینه کم و به‌صورت اقتصادی به جزیره کیش سفر کرد؟ با رزرو هتلی مثل هتل پارسیان کیش که یک هتل سه ستاره و مقرون به صرفه است، می توانید تا حدود زیادی در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

روش‌های برنامه‌ریزی سفر اقتصادی به کیش

همه افراد توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین سفر به کیش را نداشته و دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های سفر هستند. البته با یک سری از راهکارها می‌توان هزینه‌های سفر به کیش را کاهش داد. مهمترین این راهکارها عبارت‌انداز:

سفر در فصل‌های خلوت

جزیره کیش در جنوب کشور و در استان هرمزگان واقع شده و به همین دلیل، در بعضی از فصل‌ها مانند اواخر بهار و تابستان هوای گرم‌تری دارد. درواقع، در فصل تابستان دمای هوا در جزیره به‌شدت افزایش یافته و بسیاری از افراد تحمل گرمای شدید هوا را ندارند. با توجه به این موضوع افراد در تابستان بسیار کم به جزیره کیش سفر کرده و جزیره نسبتاً خلوت است.

در این زمان هتل‌های بزرگ و هتل آپارتمان‌ها بسیار خلوت بوده و قیمت‌های آن‌ها به‌شدت کاهش می‌یابد. به همین دلیل، افرادی که در تابستان به کیش سفر می‌کنند هزینه کمتری نسبت به افرادی که در نوروز یا زمستان به کیش می‌روند برای اقامت خود پرداخت خواهند کرد. با توجه به این موضوع توصیه می‌شود که برای داشتن یک سفر اقتصادی و کاهش هزینه‌ها در تابستان به کیش سفر کنید.

اگر تحمل گرمای کیش را ندارید می‌توانید شب‌ها برای تفریح از هتل خارج شده و روزها نیز به پاساژها و مکان‌های خنک بروید. اوایل پاییز نیز به‌دلیل، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از جمله فصل‌های خلوت به‌شمار رفته و دیگر از گرمای تابستان نیز رنج نخواهید برد.

ارزان‌ترین روش سفر اقتصادی به کیش

ارزان‌ترین روش سفر به جزیره زیبای کیش کدام روش است؟ برای رفتن به جزیره زیبای کیش می‌توان از قطار، هواپیما، خودروی شخصی و اتوبوس استفاده کرد. معمولاً اتوبوس و خودروی شخصی کمترین هزینه را نسبت به سایر وسایل نقلیه دارند؛ اما این وسایل مشکلات خاص خود را داشته و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از قطار یا هواپیما استفاده کنند. درواقع، بسیاری از افراد در رانندگی خسته شده و یا در سفر با اتوبوس دچار ماشین‌زدگی می‌شوند.

یکی از بهترین وسایل نقلیه برای سفر به کیش قطار است که هزینه نسبتاً مناسبی داشته و افراد با بودجه مناسب می‌توانند با قطار به جزیره کیش سفرکرده و سفر خاطره‌انگیزی را با بودجه کم برای خود رقم بزنند. همچنین از طریق هواپیما از شهر تهران نیز می‌توان با بودجه کمتر در کمترین زمان به جزیره کیش سفر کرد.

سفر اقتصادی به کیش با کاهش هزینه‌های غذا

رستوران‌های کیش برای سرو غذاهای مختلف معمولاً هزینه زیادی دریافت می‌کنند. برای کاهش هزینه‌های سفر بهتر است چند عدد کنسرو همراه خود برده و یا از غذاهای حاضری استفاده کنید؛ بدین ترتیب، هزینه‌های سفر شما تا حد بسیار زیادی کاهش خواهند یافت.

رزرو هتل های سه ستاره

جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران، با تنوع هتل ها و اقامتگاه ها برای هر نوع سلیقه و بودجه ای، پذیرای گردشگران است. اگر به دنبال سفری اقتصادی به کیش هستید، رزرو هتل های سه ستاره می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

یکی از این هتل ها هتل پارسیان کیش است. هتل 3 ستاره پارسیان کیش که قبلاً با نام هتل آپارتمان پارسیان کیش شناخته می‌شد، در سال 1380 در جزیره کیش افتتاح شده است. این هتل در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و در موقعیتی مناسب در میدان ساحل و جنب بازار زیتون واقع شده است.

هتل 3 ستاره پارسیان کیش در موقعیتی مناسب در میدان ساحل و جنب بازار زیتون واقع شده است و دسترسی آسان به مراکز خرید، ساحل و جاذبه های گردشگری را برای مهمانان خود فراهم کرده است. در سفر به کیش می توانید این هتل یا حتی هتل های 4 و 5 ستاره را با قیمت مناسب از فلای تودی رزرو کنید. فلای تودی علاوه بر رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی را برای شما فراهم کرده است.

سخن آخر

با توجه به هزینه‌های بالای زندگی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و حتی سفرهای خود را با کمترین هزینه انجام دهند. برای سفر اقتصادی به کیش می‌توانید در فصل تابستان و اوایل پاییز به این جزیره سفر کنید و با صرفه‌جویی در هزینه‌های غذا و مکان اقامتی، هزینه‌های خود را به حداقل برسانید.

‌سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی