با قابلیت Hum to Search آهنگ مورد نظرتان را برای گوگل زمزمه کنید تا آن را پیدا کند!


با قابلیت Hum to Search آهنگ مورد نظرتان را برای گوگل زمزمه کنید تا آن را پیدا کند!

سرانجام گوگل قابلیت Hum to Search را به پلتفرم‌های مختلف خود نظیر یوتوب موزیک اضافه کرد. اکنون می‌توانید با زمزمه‌ کردن آهنگ مورد نظرتان، آن را در گوگل جستجو کنید. علاوه بر این می‌توان با میکروفن گوشی خود صدای یک آهنگ را ضبط کرده و برای یوتوب...

سرانجام گوگل قابلیت Hum to Search را به پلتفرم‌های مختلف خود نظیر یوتوب موزیک اضافه کرد. اکنون می‌توانید با زمزمه‌ کردن آهنگ مورد نظرتان، آن را در گوگل جستجو کنید. علاوه بر این می‌توان با میکروفن گوشی خود صدای یک آهنگ را ضبط کرده و برای یوتوب ارسال کنید تا آن آهنگ را برایتان پیدا کند.

چند ماه پیش بود که گوگل اعلام کرد در حال آزمایش قابلیتی به نام Hum-to-search است که به کاربران اجازه می‌دهد با زمزمه‌کردن بخشی از یک آهنگ برای یوتیوب بتوانند آهنگ‌ مورد نظر خود را پیدا کنند. اکنون نسخه‌ موبایلی یوتوب و یوتوب موزیک با این قابلیت آپدیت شده و امکان جست‌وجوی آهنگ با زمزمه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

با قابلیت Hum to Search آهنگ مورد نظرتان را برای گوگل زمزمه کنید تا آن را پیدا کند!

قابلیت جست‌وجوی آهنگ با زمزمه درحال‌حاضر روی نسخه‌ اندروید یوتیوب دردسترس است و با ضربه‌زدن روی برگه‌ی Music می‌توان از آن استفاده کرد. ویژگی Hum to Search به شما اجازه می‌دهد با زمزمه‌ی آهنگ یا خواندن بخشی از متن، موسیقی مورد نظرتان را پیدا کنید.

بر اساس اعلام 9to5Google، برای دسترسی به قابلیت مورد بحث باید روی نماد جست‌وجو در گوشه‌ی سمت‌ راست بالای صفحه ضربه بزنید. برخی کاربران از مدتی قبل ویژگی Hum to Search را روی گوشی آیفون دریافت کرده‌اند اما قابلیت مذکور برای اکثر کاربران گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و سایر دستگاه‌های اندرویدی دردسترس نبود.

جست‌وجوی آهنگ در یوتیوب موزیک اکنون بسیار کاربردی‌تر شده است. قابلیت جست‌وجو با زمزمه‌ی آهنگ یکی از ویژگی‌هایی بود که سال‌ها قبل در برنامه‌ی Google Play Music ارائه شد و در آن زمان آهنگ‌هایی را که در محیط در حال پخش بودند، شناسایی می‌کرد.

کاربران اکنون می‌توانند از گوگل اسیستنت، جست‌وجوی گوگل و Now Playing در انوع مدل‌های گوشی گوگل پیکسل برای جست‌وجوی موسیقی مورد نظر خود استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آدرس و شماره تلفن اتحادیه های صنفی تبریز