افشای اولین اطلاعات از سری گلکسی S25؛ پرچمداران سامسونگ پوست اندازی می‌کنند


افشای اولین اطلاعات از سری گلکسی S25؛ پرچمداران سامسونگ پوست اندازی می‌کنند

هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ باقی‌مانده و از هم‌اکنون گمانه زنی‌ها درباره مشخصات این گوشی پرچمدار آغاز شده است. به نظر می‌آید که سامسونگ پس از چند سال تغییرات جزئی تصمیم گرفته که سری گلکسی S25 را با تغییرات اساسی در...

هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ باقی‌مانده و از هم‌اکنون گمانه زنی‌ها درباره مشخصات این گوشی پرچمدار آغاز شده است. به نظر می‌آید که سامسونگ پس از چند سال تغییرات جزئی تصمیم گرفته که سری گلکسی S25 را با تغییرات اساسی در طراحی و سخت افزار روانه بازار کند. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

سری گلکسی S24 از نظر طراحی تغییرات چندانی در مقایسه‌ با سری گلکسی S23 نداشته است. در واقع سامسونگ چند سالی است که پرچم‌دارانش را تغییر اساسی نمی‌دهد. اما ظاهراً قرار است این رویه عوض شود.

افشای اولین اطلاعات از سری گلکسی S25؛ پرچمداران سامسونگ پوست اندازی می‌کنند

جزئیات بیشتر درباره گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S25

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط wccftech ظاهراً سامسونگ در سری گلکسی S25 از نمایشگر ۶.۳۶ اینچی برای مدل پایه استفاده خواهد کرد. در مقام مقایسه گلکسی S24 نمایشگر ۶.۲ اینچ دارد. علاوه بر این گلکسی S24 پلاس به نمایشگر ۶.۷ اینچی و گلکسی S24 اولترا به نمایشگر ۶.۸ اینچی مجهزند و احتمالاً در نسل بعدی شاهد نمایشگر بزرگ‌تری برای این سری خواهیم بود.

افزایش ابعاد نمایشگر و درنتیجه بزرگ‌ترشدن گوشی سامسونگ می‌تواند به استفاده از باتری و محفظه‌ی بخار بزرگ‌تر هم منجر شود. همچنین انتظار می‌رود سنسور دوربین تله فوتو با امکان بزرگنمایی 10 برابر به گلکسی S25 اولترا اضافه شود. حسگر 5 برابری فعلی هم عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد و شاید برای برخی کاربران بیش از حد کافی باشد.

همچنین ممکن است شاهد تعبیه سنسور 1 اینچی در گلکسی S25 اولترا باشیم که قبلا هم مشابهش را در پرچمدار شیائومی دیده بودیم. علاوه بر این سامسونگ تکنولوژی شارژ بی سیم Qi2 را در پرچمداران آینده خود به کار می‌گیرد.

این گوشی‌های هوشمند ممکن است شارژ پرسرعت در حد 120 وات نداشته باشند؛ اما احتمالا روند شارژ بی سیم در آن‌ها آسان‌تر از همیشه خواهد بود. در نظر داشته باشید که زمان زیادی تا رونمایی گلکسی S25 باقی مانده و فعلاً نمی‌توان با اطمینان درباره‌ پرچم‌داران بعدی سامسونگ صحبت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا