حمله تند ترامپ به زلنسکی/ اوکراین باید قرض خود را به آمریکا پس دهد


حمله تند ترامپ به زلنسکی/ اوکراین باید قرض خود را به آمریکا پس دهد

اقتصادنیوز: ترامپ از حجم بالای کمک‌های مالی واشنگتن به کی یف انتقاد کرد و گفت که اوکراین باید بدهی اش را به آمریکا بپردازد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور با دیگر از حجم بالای کمک‌های مالی واشنگتن به کی یف انتقاد کرد و گفت ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین باید قرضش را به دولت آمریکا پس دهد.

ترامپ در یک همایش انتخاباتی گفت: اوکراین باید بدهی ما را بپردازد.

وی افزود: من به شما می‌گویم، زلنسکی بزرگترین فروشنده تاریخ است. هر بار که به کشور می‌آید، ۵۰ یا ۶۰ میلیارد دلار را به جیب می‌زند و با خود می‌برد.»

ترامپ ادامه داد: چه باید کرد... ایالات متحده آمریکا برای اوکراین فقط در مورد تجاری است. بنابراین، آنها فقط چیزی را می‌بینند که می‌خواهند ببینند و آن دلار است.

خبر مرتبط
بایدن سلامت روانی ترامپ را به سخره گرفت!

اقتصادنیوز: جو بایدن سلامت روانی دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه خود را زیر سوال برد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا که بار‌ها زلنسکی را دزد و یا تاجر توصیف کرده است با دیگر گفت که زلنسکی نه تنها یک دزد، بلکه یک قاتل و یک جلاد خونین نیز هست.

خبر مرتبط
ترامپ خط و نشان کشید/ اگر در انتخابات پیروز نشوم حمام خون به راه می افتد+فیلم

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق آمریکا تهدید کرد اگر بار دیگر او به ریاست‌جمهوری این کشور انتخاب نشود، کشور شاهد هرج‌ومرج و «حمام خون» خواهد شد.

دولت جو بایدن اخیرا اعلام کرد که ایالات متحده یک بسته کمک نظامی به ارزش ٣٠٠ میلیون دلار به اوکراین اختصاص می‌دهد. این اولین بسته کمکی آمریکا به اوکراین، پس از ماه‌ها اختلاف کنگره بر سر این موضوع خواهد بود.

ارتش اوکراین با کمبود شدید تسلیحات نظامی مواجه شده و کمک‌های نظامی ایالات متحده به این کشور ماه‌ها است که در کنگره با اختلاف قانونگذاران بر سر این موضوع به تعویق افتاده است.

مجلس سنای آمریکا روز ۱۳ فوریه پیش‌نویس لایحه کمک به اوکراین را تصویب کرد. لایحه دولت بایدن دربرگیرنده کمک مالی ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین است، اما برای نهایی شدن نیاز به تصویب مجلس نمایندگان نیز دارد. حزب جمهوری‌خواه آمریکا اعلام کرده که به این لایحه در مجلس نمایندگان این کشور رای نخواهد داد. جمهوری‌خواهان اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان را در اختیار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه