واریز مستمری 3 برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان


واریز مستمری 3 برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان بهزیستی کشور، علیرضا انجلاسی با بیان اینکه تیم مدیریت بحران سازمان بهزیستی بلافاصله پس از سیل برای ارزیابی خسارات وارده به مددجویان این سازمان وارد عمل شد، گفت: بازدید میدانی و ارزیابی خسارات مددجویان تحت پوشش شهرستانهای چابهار، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند و سایر شهرها توسط ستاد بحران اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و نمایندگان اعزامی از مناطق سیل زده جنوب استان با سرعت انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خود می دانیم از مددجویان آسیب دیده در سیل اخیر در سیستان و بلوچستان حمایت کنیم، افزود: بر این اساس مبلغ سه برابر مستمری برای هر خانواده تحت پوشش آسیب دیده از سیل به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

وی با بیان اینکه مستمری با توجه به بعد خانوار واریز می شود، گفت: برای خانوارهای یک نفره دو میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۰۰ تومان، خانوارهای دونفره سه میلیون و ۲۷۶ هزار تومان، خانوارهای سه نفره چهار میلیون و ۵۸۶ هزار و ۴۰۰ تومان، خانوارهای چهار نفره پنج میلیون و ۸۹۶ هزار و ۸۰۰ تومان، و خانوارهای پنج نفره هفت میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی