ترفند جدید تیک‌تاک برای پیروزی در مقابل سناتورهای آمریکایی


ترفند جدید تیک‌تاک برای پیروزی در مقابل سناتورهای آمریکایی

ایتنا - ​​​​​​​تیک‌تاک، اعلانی را به بعضی از کاربران آمریکایی نشان داد و از آنها خواست از سناتورهایشان بخواهند به لایحه فروش اجباری این اپلیکیشن ویدئویی چینی یا ممنوعیت آن، رای منفی دهند.


در این اعلان که به کاربران اجازه داد وارد زیپ کد خود شده تا شماره تلفن سناتور خود را پیدا کنند، آمده است: به سناتور خود بگویید تیک‌تاک چقدر برای شما اهمیت دارد. از آنها بخواهید به ممنوعیت تیک تاک، رای منفی بدهند. اکنون اگر سنا رای دهد، آینده خلاقیت و گروه‌هایی که در تیک‌تاک دوست داشتید، ممکن است از بین برود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مجلس نمایندگان آمریکا، چهارشنبه گذشته به لایحه قانونی رای دادند که شرکت چینی بایت دنس را وادار می‌کند تیک‌تاک را ظرف مدت ۶ ماه بفروشد یا با ممنوعیت مواجه خواهد شد. کاخ سفید از سنا خواسته است این لایحه را تصویب کند و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا وعده داده است این قانون را امضا خواهد کرد.

سخنگوی تیک‌تاک با بیان این که ما به مطلع کردن جامعه خود درباره این لایحه ممنوعیت و تاثیر آن در شنیده شدن صدای آنها ادامه می‌دهیم، افزود: این اعلان، تنها به کاربران در سن رای دادن ارسال شده است.

این اعلان زمانی که بعضی از افراد، این اپلیکیشن را باز می‌کنند و همچنین هنگامی که کاربران ممنوعیت تیک‌تاک را جستجو می‌کنند، نمایش داده می‌شود.

تیک‌تاک، هشدار مشابهی را به کاربران پیش از رای گیری مجلس نمایندگان ارسال کرده و به آنها هشدار داده بود دولت، جامعه‌ای را که شما و میلیون‌ها آمریکایی دیگر دوست دارید، خواهد گرفت.

بر اساس گزارش رویترز، قانونگذاران آمریکایی از این شکایت دارند که دفاتر آنها مملو از تماس‌های کاربران تیک‌تاک شده که مخالف این قانون هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس