افزایش حداقل سرعت دانلود به 100 مگابیت و آپلود به 20 مگابیت در آمریکا


افزایش حداقل سرعت دانلود به 100 مگابیت و آپلود به 20 مگابیت در آمریکا

اگر شما هم از سرعت واقعی سرویس اینترنت خود ناراضی هستید، شاید جالب باشد که بدانید در آمریکا اعلام شده از این پس باید سرویس‌های اینترنت پهن باند دارای حداقل سرعت دانلود 100 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 20 مگابیت در ثانیه باشد. با افزایش...

اگر شما هم از سرعت واقعی سرویس اینترنت خود ناراضی هستید، شاید جالب باشد که بدانید در آمریکا اعلام شده از این پس باید سرویس‌های اینترنت پهن باند دارای حداقل سرعت دانلود 100 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 20 مگابیت در ثانیه باشد.

با افزایش وابستگی زندگی ما به اینترنت، به نظر می‌رسد افزایش حداقل سرعت اینترنت یک امر معقول باشد. به همین دلیل کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) اعلام کرد تصمیم گرفته حداقل سرعت اینترنت پهن باند را نسبت به استانداردهای سال 2015 به میزان چهار برابر افزایش دهد که آن زمان 25 مگابیت برای دانلود و 3 مگابیت برای آپلود بود.

بازتعریف اینترنت پرسرعت در آمریکا

در گزارش FCC تاکید شده این سازمان در طولانی‌مدت رسیدن سرعت اینترنت مصرف‌کنندگان به 1 گیگابیت در دانلود و 500 مگابیت در آپلود را به عنوان یک هدف دنبال می‌کند؛ هرچند که تاریخی برای آن مشخص نکرده است.

بالا بردن حداقل سرعت اینترنت یک اقدام ضروری و مفید به نظر می‌رسد. می‌دانیم امروزه کاربران برای انجام کارهایی چون استریمینگ، گیمینگ و کار از خانه به اینترنت سریع‌تر نیاز دارند. برای نمونه سرویس GeForce Now انویدیا حداقل به سرعت 35 مگابیت در ثانیه برای گیمینگ فول اچ‌دی با 240FPS نیاز دارد. البته برای داشتن یک تجربه بدون لگ در گیمینگ مولتی‌پلی به سرعت‌های بالاتر نیاز نیست.

افزایش حداقل سرعت دانلود به 100 مگابیت و آپلود به 20 مگابیت در آمریکا

Netflix هم برای استریم فیلم و سریال 4K دست کم به پهنای باند 15 مگابیت در ثانیه نیاز دارد.

سال میلادی گذشته کاخ سفید اعلام کرد 42 میلیارد دلاری برای دسترسی تمام شهروندان به اینترنت پرسرعت تا سال 2030 اختصاص می‌دهد. این برنامه تلاش می‌کند دسترسی تمامی ساکنین آمریکا به اینترنت پرسرعت را فراهم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!