40 خودروی شوتی سوختکش در بندرعباس توقیف شد


40 خودروی شوتی سوختکش در بندرعباس توقیف شد

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس علی یاری شامگاه شنبه با اعلام این خبر افزود: در ادامه طرح های پاکسازی محلات و مناطق آلوده به قاچاق در استان، طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه های استحفاظی و...

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس علی یاری شامگاه شنبه با اعلام این خبر افزود: در ادامه طرح های پاکسازی محلات و مناطق آلوده به قاچاق در استان، طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه های استحفاظی و سرزمینی پاسگاه های مرکزی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمندعوامل انتظامی بندرعباس و همکاری ماموران انتظامی بندرعباس در مجموع تعداد ۴۰ دستگاه خودرو سواری شوتی سوختبر و یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق توقیف و در بازرسی از خودرو های توقیفی، ۱۲هزار لیتر گازوئیل، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون ، ۲۰ راس احشام و ۲۵ تن و ۸۰۰ کیلوگرم تخمه خام قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: دراین طرح در یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد و تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان و تحویل وسایل نقلیه مکشوفه به آن ها ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.


40 خودروی شوتی سوختکش در بندرعباس توقیف شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان