مژده به طرفداران بازی های سولز: دموی بازی Dark Souls Archthrones را دانلود کنید


مژده به طرفداران بازی های سولز: دموی بازی Dark Souls Archthrones را دانلود کنید

بر اساس خبرهای جدید، نسخه آزمایشی یک ماد جذاب از بازی‌های دارک سولز (Dark Souls) که با نام Dark Souls Archthrones شناخته می‌شود اکنون برای طرفداران این سری بازی‌ها منتشر شده است. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی این بازی و مشاهده تریلر...

بر اساس خبرهای جدید، نسخه آزمایشی یک ماد جذاب از بازی‌های دارک سولز (Dark Souls) که با نام Dark Souls Archthrones شناخته می‌شود اکنون برای طرفداران این سری بازی‌ها منتشر شده است. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی این بازی و مشاهده تریلر آن می‌پردازیم.

نسخه دموی بازی Dark Souls Archthrones سرانجام منتشر شده و توسط طرفداران این سری بازی‌ها قابل آزمایش است. سازندگان این ماد در ابتدا سپتامبر 2023 را برای عرضه نسخه آزمایشی هدف قرار داده بودند، اما تاخیر بخشی از صنعت توسعه بازی است و حتی زمانی که در مورد پروژه‌های غیرحرفه‌ای مانند یک ماد صحبت می‌کنیم بازهم باید انتظار تاخیر در عرضه بازی را داشت. با این حال، اکنون نسخه آزمایشی این بازی منتشر شده است تا هواداران بازی‌های ژانر سولز بتوانند آن را امتحان کنند.

مژده به طرفداران بازی های سولز: دموی بازی Dark Souls Archthrones را دانلود کنید

توجه داشته باشید که بازی Dark Souls Archthrones در اصل یک ماد است و در نتیجه برای دانلود رایگان این بازی شما باید Dark Souls III را در Steam داشته باشید. بازی Dark Souls Archthrones در تمام دستگاه‌هایی که از ویندوز و لینوکس (مانند Steam Deck) پشتیبانی می‌کنند، قابل اجرا خواهد بود.

طبق گفته سازندگان این ماد، بازی Dark Souls Archthrones با هدف بازگویی جهان دارک سولز طراحی شده و با تغییر و تحول در دنیای Dark Souls 3 و افسانه های خاص خود که از عمیق ترین اسرار اسطوره های دارک سولز الهام گرفته شده‌اند، تجربه‌ای جدید را برای هواداران رقم می‌زند. افزون بر این، مادسازها از شاهکارهای دیگر منتشر شده توسط استودیوی محبوب و معروف FromSoftware مانند Demon's Souls، Bloodborne، Sekiro: Shadows Die Twice و Elden Ring نیز الهام گرفته‌اند.

البته، این فقط یک نسخه آزمایشی است و هنوز خبری از تاریخ عرضه نسخه کامل بازی Dark Souls Archthrones نیست.

از ویژگی‌های دموی بازی Dark Souls Archthrones می‌توان به 17 باس فایت جدید، سلاح و قابلیت‌های تازه، سپر و زره‌های متفاوت با سری دارک سولز و ماموریت‌های جانبی بیشتر این بازی اشاره کرد.

مژده به طرفداران بازی های سولز: دموی بازی Dark Souls Archthrones را دانلود کنید

در همین رابطه بخوانید:

-
-
-

نظر شما در مورد بازی Dark Souls Archthrones چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان