گوشی خوش قیمت Civi 4 شیائومی با سرعت شارژ 67 واتی در راه است


گوشی خوش قیمت Civi 4 شیائومی با سرعت شارژ 67 واتی در راه است

بر اساس خبرهای جدید، اخیراً یک گوشی جدید شیائومی گواهی 3C را دریافت کرده و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شود. گفته می‌شود این گوشی نسخه بعدی از سری گوشی‌های Civi شیائومی است که احتمالاً با نام Civi 4 معرفی خواهد شد. یک گوشی...

بر اساس خبرهای جدید، اخیراً یک گوشی جدید شیائومی گواهی 3C را دریافت کرده و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شود. گفته می‌شود این گوشی نسخه بعدی از سری گوشی‌های Civi شیائومی است که احتمالاً با نام Civi 4 معرفی خواهد شد.

یک گوشی هوشمند جدید شیائومی به تازگی گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) را با شماره مدل 24053PY09C دریافت کرده است. هر چند هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما گفته می‌شود که این گوشی همان گوشی شیائومی Civi 4 است. همین دستگاه اکنون بر روی پلتفرم گواهی چینی 3C نیز ظاهر شده است.

گوشی خوش قیمت Civi 4 شیائومی با سرعت شارژ 67 واتی در راه است

این دستگاه در این وبسایت با قابلیت شارژ سریع 67 وات فهرست شده است. اما متاسفانه این لیست جزئیات بیشتری را در مورد آن فاش نمی‌کند.

یک گوشی شیائومی با شماره مدل مشابه 24053PY09I نیز در مرجع BIS هند ظاهر شده است. بنابراین به نظر می‌رسد که یک نسخه ریبرند شده از گوشی Civi 4 نیز ممکن است برای بازار هند عرضه شود.

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این، شیائومی نسخه بهبودیافته Civi 2 را با نام Xiaomi 13 Lite در سطح جهانی عرضه کرد. در نتیجه، این امکان وجود دارد که Civi 4 همچنین دارای یک نسخه بهینه سازی شده برای بازار جهانی باشد که احتمالاً Xiaomi 14 Lite نام دارد.

گوشی خوش قیمت Civi 4 شیائومی با سرعت شارژ 67 واتی در راه است

به هر حال طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی Civi 4 دارای صفحه‌نمایش تخت با رزولوشن 1.5K خواهد بود که با شیشه‌ای 2.7D مانند سری 14 شیائومی پوشانده شده است. همچنین شایعه شده این گوشی دارای دوربین‌های Leica با حسگر 50 مگاپیکسلی است که این امر برای گوشی‌های غیر پرچمدار شیائومی کاملاً جدید.

افزون بر این‌ها گفته می‌شود این گوشی از فریم فلزی و قاب شیشه‌ای مشابه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بهره می‌برد. طبق افشاگری‌ها، این گوشی دارای باتری با ظرفیت بیش از 5000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع است.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است Civi 4 را با پردازنده آتی اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام عرضه کند. کوالکام قرار است در تاریخ 18 مارس (28 اسفند) از SoC های جدید خود رونمایی کند که احتمالاً شامل Snapdragon 8s Gen 3 و Snapdragon 7+ Gen3 می‌شود.

در همین رابطه بخوانید:

- اولین اطلاعات از گوشی شیائومی 14 لایت؛ تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 با دوربین 50 مگاپیکسلی
- مشخصات گوشی شیائومی CIVI 4 افشا شد؛ تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 با 12 گیگابایت حافظه رم
- مشخصات شیائومی Civi 4 افشا شد؛ اولین گوشی مخصوص بانوان با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای

نظر شما در مورد سری گوشی‌های شیائومی Civi چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!