تعطیلی داروخانه هلال‌احمر در روز 29 اسفند/بیماران طی دو روز آینده داروی خود را تهیه کنند


تعطیلی داروخانه هلال‌احمر در روز 29 اسفند/بیماران طی دو روز آینده داروی خود را تهیه کنند

رئیس داروخانه‌های هلال احمر گفت: با توجه به ضرورت انبارگردانی، داروخانه مرکزی (شماره یک) هلال احمر واقع در خیابان طالقانی، ۲۹ اسفند ماه تعطیل است.

به گزارش تجارت‌نیوز، فراز امامی با اشاره به تعطیلی داروخانه هلال احمر در روز 29 فروردین گفت: بیماران در ۲ روز آینده دارو‌های مورد نیاز خودشان را تهیه کنند و تامین داروی مورد نیاز را به آن روز موکول نکنند.

وی تصریح کرد: داروخانه‌های سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

این مقام مسئول افزود: داروخانه مرکزی هلال احمر از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی خدمات خود را ارائه خواهد داد تا بیماران مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی خود نداشته باشند.

­رئیس داروخانه‌های هلال احمر گفت: داروخانه شماره ۲ هلال احمر در تهرانپارس در تعطیلات رسمی نوروز تعطیل و در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات است.

امامی با بیان اینکه در روز‌های آخرسال، وضعیت دارویی مناسبی داریم، گفت: همچنان کمبود‌هایی در سطح کشور وجود دارد، اما نسبت به گذشته این کمبود‌ها کمتر شده است.

وی افزود: داروخانه‌های هلال احمر دارو‌های مورد نیاز گروه‌های بیماران خاص، شیمی درمانی، ام اس، عمومی، پیوندی، دیالیزی، متابولیک و سفارشی (همه گروه‌ها) را تأمین و در بین آنان توزیع می‌کند.

منبع : ایلنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی