کیم جونگ اون سوار بر خودروی اهدایی پوتین +فیلم


کیم جونگ اون سوار بر خودروی اهدایی پوتین +فیلم

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی این هفته برای اولین بار با خودروی لوکس روسی Aurus که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به او هدیه کرده، در یک مراسم عمومی شرکت نمود.

اسپوتنیک، کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی با اعلام این مطلب گفت: "استفاده رفیق کیم جونگ اون از خودروی شخصی اهدایی رئیس جمهور فدراسیون روسیه نشان دهنده دوستی بین کره شمالی و روسیه است که همچنان به تقویت و توسعه همه جانبه ادامه می دهد."

خواهر کیم جونگ اون که یکی از مسئولان حزب حاکم کارگر این کشور است، همچنین خاطرنشان کرد که عملکرد "این خودروی ممتاز بی نقص و مطلقاً قابل اعتماد است." او افزود: "بسیار خوشحالم که عالی‌ترین رهبر حزب و کشور ما از خودروی شخصی ویژه‌ای استفاده می‌کند که به عنوان هدیه از رهبر روسیه دریافت شده است".

پیش از این، خبرگزاری مرکزی کره شمالی گزارش داده بود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک خودروی ساخت روسیه به کیم جونگ اون هدیه داده است. دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری، بعداً کرد که رهبر کره شمالی یک خودروی Aurus دریافت کرده است. رهبر کره شمالی کیم جونگ اون اولین رهبر بود که این خودروی الوکس روسی را به عنوان هدیه دریافت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کره شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)