شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی


شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

یک اسیر فلسطینی پس از اینکه بصورت بیهوش و وضعیت وخیم از سلول خود در زندان «ایشیل» رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شد، صبح امروز (شنبه) به شهادت رسید.

شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در خصوص مرگ این اسیر فلسطینی و هویت وی اطلاعیه‌ای صادر نکرده است، اما شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که «جمعه ابراهیم ابوغنیمه» اسیر فلسطینی که چند روز پیش، در سلول خود در زندان ایشیل بیهوش و به بیمارستان منتقل شد، امروز درگذشت.

سازمان زندان‌های اسرائیل ادعا کرد که امدادگران این رژیم قبل از انتقال این اسیر فلسطینی به بیمارستان، عملیات احیا را روی او انجام دادند و وضعیت او را وخیم ارزیابی کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، «ابوغنیمه» ۲ سال قبل در سال ۲۰۲۱ به اتهام همکاری با حماس توسط ارتش رژیم اسرائیل دستگیر و زندانی شده بود.

بر اساس اعلام خبرگزاری فلسطینی «سما» از زمان جنگ غزه تاکنون ۱۱ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و این در حالی است که رژیم اسرائیل همچنان به تخلفات علیه اسیران فلسطینی ادامه می‌دهد و اسیران فلسطینی زیر شدیدترین شکنجه‌ها در زندان‌های این رژیم قرار دارند.

این رسانه فلسطینی افزود: به این ترتیب تعداد شهدای اسیر فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده اند به ۲۳۵ شهید رسید که ۷۵ نفر از آن‌ها به دلیل قصور پزشکی جان خود را از دست داده اند.

سما اضافه کرد: ده‌ها اسیر فلسطینی نیز مدتی پس از آزادی به دلیل اثرات بیماری‌هایی که از زندان‌های رژیم صهیونیستی به ارث برده اند، جان خود را از دست داده و به شهادت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، تعداد اسیران فلسطینی بیمار در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل بیش از ۶۰۰ نفر است و ۲۴ نفر از آن‌ها مبتلا به سرطان و تومور با درجات مختلف هستند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان