آیا مدارس خوزستان و اهواز فردا 27 اسفند تعطیل؟


آیا مدارس خوزستان و اهواز فردا 27 اسفند تعطیل؟

با وحود ورود سامانه بارشی جدید به استان خوزستان و تداوم بارش‌ها و کاهش محسوس دما، هنوز گزارشی از تعطیلی مدارس در این استان منتشر نشده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا در اغلب مناطق استان بویژه مناطق شمالی و شرقی تداوم دارد، گفت: افزایش چهار تا هفت درجه‌ای دما تا روز دوشنبه و سپس کاهش محسوس دما در روز سه شنبه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری روز جمعه اظهار کرد: سامانه بارشی در ارتفاعات سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه ای، ریزش تگرگ در برخی مناطق و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

سبزه زاری با بیان اینکه شمال خلیج فارس تا فردا مواج و متاطم، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود، افزود: از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه بویژه روز سه شنبه سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آیا مدارس خوزستان و اهواز فردا 27 اسفند تعطیل؟

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۰.۸ و دهدز(دزپارت) با ۹.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۰.۴ و حداقل ۱۶.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر در صفی‌آباد دزفول ۱۳.۳ میلیمتر، شوش ۱۱.۳، حسینیه اندیمشک ۱۰.۳ میلیمتر، شوشتر ۱۰.۲، لالی ۹.۵، گتوند پنج میلیمتر، مسجد سلیمان ۲.۴ میلیمتر و بستان ۰.۷ میلیمتر گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی