علت اصلی جدایی این فوق ستاره از پرسپولیس لو رفت


علت اصلی جدایی این فوق ستاره از پرسپولیس لو رفت

یحیی گل محمدی سرمربی سابق تیم پرسپولیس سکوت خود درباره جدایی رامین رضائیان از این تیم را شکست.

رامین رضاییان در دومین دوره حضورش در پرسپولیس نیز نتوانست به جام قهرمانی برسد اما در شرایطی که هواداران او انتظار امضای قراردادی جدید را با ستاره محبوب داشتند، ناگهان دانیال جانشین او شد و رامین به اصفهان رفت.

البته حضور شش ماهه رضاییان در پرسپولیس کم جنجالی نبود. از صحبت‌های او در برنامه زنده تلویزیونی که واکنش‌ بازیکنان پرسپولیس را داخل تیم به دنبال داشت تا ماجراهای بعدی که به جدایی رضاییان منجر شد.

گل‌محمدی در این باره با ادبیات همیشگی و آرام خود عنوان کرد: رامین خیلی کمک می‌کرد و شرایطش تازه خوب می‌شد اما مصاحبه‌ای کرد که جو را برای ماندنش سخت کرد‌.

او با اشاره به وضعیت رختکن توضیح داد: شرایطی که برای ادامه کارش در تیم و رختکن وجود داشت، خیلی سخت بود. در واقع تصمیم شخصی خودم نبود، تصمیم جمعی بود. کسی نیامد به من این حرف را بزند که رامین نباید باشد اما این احساس داخل رختکن و تیم وجود داشت.

علت اصلی جدایی این فوق ستاره از پرسپولیس لو رفت

یحیی با اشاره به این مصاحبه ادامه داد: شاید بنده خدا نیتی هم نداشت و تازه هم با جو ایران آمده بود اما صحبت‌هایی شد که باعث ایجاد اختلاف داخل تیم می‌شد و باید از این اختلاف جلوگیری می‌شد. هرچند که عملکردش واقعا خوب بود و زمانی که به سپاهان رفت، انقدر خوب بازی کرد که به تیم ملی هم دعوت شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در ابتدای فصل تصمیمی برای بازگرداندن رامین رضاییان داشته؟ گفت: نه، برنامه‌ای نداشتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی