آغاز عملیات ساخت 14 هزار واحد مسکونی به دستور رئیس جمهور


آغاز عملیات ساخت 14 هزار واحد مسکونی به دستور رئیس جمهور

عملیات بزرگ ساخت 14000 هزار واحد مسکونی و بهره برداری از آن ها با نام شهید بزرگ ماه رمضان امیر المونین (ع) به دستور رئیس جمهور آغاز شد.

آغاز عملیات ساخت 14 هزار واحد مسکونی به دستور رئیس جمهور

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح با حضور رئیس جمهور برگزار شد.


آیت الله رئیسی در این جلسه با حضور فرماندهان نیرو های مسلح و نیرو های نظامی و انتظامی در رابطه نقش مسکن در زندگی نیرو های مسلح گفت: عزیزی که در میدان برای امنیت کشور تلاش میکند و پشتوانه امنیت کشور است حتما باید از آرامش برخوردار باشد.نقش مسکن در هزینه زندگی و سبد زندگی افراد بیشترین میزان را دارد لذا تامین مسکن برای عزیزان نیروی مسلح میتواند آرامش بسیار زیاد برای آن ها باشد.


رئیس جمهور گفت: همت فرماندهان محترم نیروی مسلح و فرماندهان عالی نظامی و انتظامی و همه فرماندهان در سطح کشور با همکاری وزارت راه وشهرسازی و استانداری ها برای عزیزانمان در نیروی مسلح قابل تقدیر است.


آیت الله رئیسی افزود: این تلاش که با همکاری وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است توافق و تفاهم بسیار خوبی است که از سویی دولت و از سویی خود نیرو های مسلح کار را باحساسیت دنبال می کنند و باید در یک حرکت جهادی این تلاش با انگیزه و اندیشه و حساسیت و پیگیری در دولت دنبال شود و کار با سرعت و هماهنگی و دقت بالاتری پیگیری شود.


آیت الله رئیسی با ابراز خرسندی از افتتاح 10000 واحد مسکونی گفت: امروز بسیار خوشحالیم که 10000 واحد به عزیزانمان در نیروی مسلح تحویل داده می شود.


در پایان عملیات بزرگ ساخت 14000 هزار واحد مسکونی و بهره برداری از آن ها با نام شهید بزرگ ماه رمضان امیر المونین (ع) با دستور رئیس جمهور آغاز شد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)