واکنش سازمان لیگ به بیانیه استقلال؛ به مواضع باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم اما...


واکنش سازمان لیگ به بیانیه استقلال؛ به مواضع باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم اما...

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به بیانیه باشگاه استقلال درمورد بازی با هوادار واکنش نشان داد.

به گزارش وقت صبح، در شرایطی که قرار است تیم فوتبال هوادار از ساعت ۲۱ یکشنبه در هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان دیدار با استقلال باشد، آبی‌پوشان پایتخت با صدور یک بیانیه اعتراض خود را نسبت به بدون تماشاگر برگزار شدن این مسابقه اعلام و تاکید کردند اگر شرایط انجام این بازی با حضور طرفداران در استادیوم مذکور فراهم نیست، محل این مسابقه را تغییر بدهند.

سهیل مهدی درمورد این درخواست باشگاه استقلال، اظهار داشت: باشگاه هوادار ورزشگاه دستگردی را به عنوان محل میزبانی خود معرفی کرده است. ضمن اینکه برنامه و محل برگزاری بازی خیلی وقت قبل اعلام شده و اگر استقلال درخواستی دارد، نامه بزند. به مواضع باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم اما صدور بیانیه ملاک عمل ما نیست.

وی افزود: باشگاه استقلال باید درخواست کتبی خود را ارائه بدهد و حیدر بهاروند، ریاست سازمان لیگ با بررسی آن، دستور خود را به ما اعلام کند. قوانین مشخص است که باشگاه میزبان باید استادیوم خود را معرفی کند اما اگر باشگاهی درخواست اینچنینی دارد، رئیس سازمان لیگ تصمیم گیرنده است. او هم تصمیم قانونی می‌گیرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر راهکار و مسیر قانونی وجود داشته باشد، با دستور بهاروند آن را عملیاتی می‌کنیم.

مهدی درمورد احتمال تغییر زمان بازی؛ توضیح داد: ۲۸ اسفند اردوی تیم ملی شروع می‌شود و نمی‌توانیم این بازی را در زمان دیگری برگزار کنیم.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۸۰۹۵
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم