مصرف قرص روانگردان به قتل منتهی شد


مصرف قرص روانگردان به قتل منتهی شد

پسر جوان که پس از مصرف قرص روانگردان دوست صمیمی‌اش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، اواسط امسال مرگ پسر ۲۱ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد. با گزارش این خبر، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که پسر جوان در جریان یک درگیری در پارک زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان، جانش را از دست داده بود.

سردار «علی ولیپور گودرزی »رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در ادامه تحقیقات هویت عامل جنایت که دوست ۲۰ ساله مقتول بود، شناسایی شد و تلاش‌های شبانه‌روزی برای دستگیری او ادامه یافت. در نهایت کارآگاهان پایتخت موفق شدند مخفیگاه متهم را در شمال کشور شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های قضایی او را بازداشت کنند.

وی افزود: عامل این جنایت، پس از انتقال به اداره دهم به قتل اعتراف کرد و گفت، مقتول دوست صمیمی‌ام بود و از ۶ سالگی باهم بزرگ شدیم. شب حادثه تصمیم گرفتیم قرص روانگردان بخریم بعد به پارک آمدیم. اما بعد از مصرف توهم به ما دست داد. در همین حال بودیم که مقتول به من فحاشی کرد. همین موضوع باعث دعوا شد و چاقویی که داشتم را بیرون آوردم و یک ضربه به او زدم. خودم هم فرار کردم. مدتی در شهرهای غربی کشور بودم و بعد هم به شمال کشور رفتم و در خانه دوستم مخفی شده بودم.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان