صدور حکم تجدید نظر در پرونده مرگ 6 معدنچی / زندان برای مدیرعامل


صدور حکم تجدید نظر در پرونده مرگ 6 معدنچی / زندان برای مدیرعامل

به گزارش رکنا، شهریور امسال در یک حادثه انفجار، ۶ نفر از کارگران شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی در معدن رزمجاه غربی جان باختند و پرونده‌ای تشکیل و در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب...

به گزارش رکنا، شهریور امسال در یک حادثه انفجار، ۶ نفر از کارگران شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی در معدن رزمجاه غربی جان باختند و پرونده‌ای تشکیل و در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب دامغان به آن رسیدگی شد.

بر اساس نظر پنج کارشناس از سوی دادستانی و هیأت پنج نفره در نهایت مدیرعامل البرز شرقی در این حادثه مقصر شناخته شده است. همچنین سرپرست کارگران و مسئول ایمنی معدن نیز هر کدام به میزان ۱۰ درصد مقصر دانسته شده‌اند.

دادسرا بر اساس نظر کارشناس اخیر برای هر سه نفر و همچنین شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی کیفرخواست صادر کرد و پرونده برای رسیدگی به اتهام مقصران به شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان دامغان ارجاع شد.

پس از برگزاری دادگاه، سرانجام حکم صادر شد و روز پنجشنبه شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان سمنان نیز حکم تجدیدنظر را صادر کرد که متهم ردیف اول به تحمل ۳ سال حبس محکوم شد و دادگاه تجدیدنظر نیز اعتراض متهم ردیف اول را وارد ندانسته و در نتیجه مدیرعامل شرکت البرز شرقی تنها کسی است که حکم حبس را دریافت خواهد کرد.


صدور حکم تجدید نظر در پرونده مرگ 6 معدنچی / زندان برای مدیرعامل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج