از ساختمان مجلس و قوه قضاییه تا خیابان پاستور/ با افکار پای‌ثابتان تجمع غیرقانونی آشنا شوید!


از ساختمان مجلس و قوه قضاییه تا خیابان پاستور/ با افکار پای‌ثابتان تجمع غیرقانونی آشنا شوید!

همزمان با تلاش تمام دستگاه‌ها برای برخورد با بی‌حجابی و همچنین همراهی اکثریت مردم جامعه در این خصوص، قشری به دنبال ایجاد گسل در جامعه و برخورد فراقانونی و بسیار شدید با کم ‌حجابان است.

به گزارش مشرق، همزمان با تلاش تمام دستگاه‌ها برای برخورد با بی‌حجابی و همچنین همراهی اکثریت مردم جامعه در این خصوص، قشری به دنبال ایجاد گسل در جامعه و برخورد فراقانونی و بسیار شدید با کم ‌حجابان است. از سال گذشته بود که جمعیتی چند ده نفره سازماندهی پ به تجمع غیرقانونی در مقابل مجلس و قوه قضائیه پرداخت و از چند روز قبل این تجمع به خیابان پاستور کشیده شد.

افرادی که تنها ادعای قانونمداری و ادعای حمایت از حجاب را دارند اما در عمل کوچک‌ترین ارزشی برای قانون و حق‌الناس قائل نیستند و با برگزاری تجمع و بستن راه عبور مردم در منطقه نارضایتی زیادی ایجاد کرده بودند. با وجود مماشات پلیس در نهایت نیروهای انتظامی در کمال آرامش به دنبال پایان تجمع بود، که این جمعیت قانون شکن، طبق تصاویر منتشر شده توسط پلیس به نیروهای انتظامی حمله می‌کند. تاکنون شاهد به ندرت شاهد بودیم افراد شرورو سابقه دار بتوانند برای پلیس گردن کشی کنند اما این افراد از مماشات پلیس سو استفاده کرده و به نیروها حمله فیزیکی می‌کنند.

این افراد درنهایت با انتشار تصاویری در فضای مجازی و در دروغگویی آشکار به دنبال مظلوم نمایی و اتهام زدن به پلیس بودند که با انتشار ویدیوهای جدید مشخص شد یک جوان و یک مرد با ریش و موی سفید از جمله افرادی بودند که در جرمی بزرگ سعی در مجروح ساختن پلیس را داشتند.

با انتشار این تصاویر سه گانه این گروه چند ده نفره تکمیل شد، بی قانونی، حمله به پلیس و دروغگویی .

منبع: روزپلاس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه