ترافیک فوق‌سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت


ترافیک فوق‌سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

به گزارش رکنا؛سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز ، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم...

به گزارش رکنا؛سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز ، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و روان گزارش شده و خودرو‌ها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با اشاره به بارش شدید باران در محور‌های شرق استان تهران و بروز تصادفات مکرر، گفت: رانندگان در شرایط جوی و بارندگی شدید نباید بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کنند، زیرا با پدیده سرخوردن بر روی آب مواجه شده و در این وضعیت خودرو‌های سنگین و سبک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه سرعت بالا، کم بودن عاج لاستیک و عمق آب سه عامل اینگونه تصادفات هستند، ابراز کرد: متاسفانه در این شرایط جوی تصادفات خسارتی ناشی از سرخوردگی بر روی آب یا هیدروکلائید افزایش پیدا میکند و مهارت در رانندگی نیز تاثیری در کنترل خودرو ندارد.


ترافیک فوق‌سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی