طرح ملی مسطورا همزمان با ماه مبارک رمضان در تاکستان اجرا می شود


طرح ملی مسطورا همزمان با ماه مبارک رمضان در تاکستان اجرا می شود

به گزارش رکنا ازقزوین، به ریاست سید جمال الدین حسینی فرماندار شهرستان تاکستان و با حضور عبادی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضا جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی ماه مبارک رمضان با...

به گزارش رکنا ازقزوین، به ریاست سید جمال الدین حسینی فرماندار شهرستان تاکستان و با حضور عبادی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضا جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی ماه مبارک رمضان با محوریت اجرای طرح ملی مسطورا در فرمانداری برگزار شد.

حسینی فرماندار در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت و عید نوروز عنوان نمود : طرح ملی مسطورا که همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان اجرایی می شود باید تلاش گردد تا فرهنگ قرآنی در سطح جامعه تسری یابد.

وی با تشکر از فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی در اجرا کردن این طرح اظهار داشت : با توجه به سوابق حجت الاسلام عبادی پور در سطح شهرستان و فعالیت در حوزه های مختلف باید رویکرد مهم این اداره توجه به آموزش قرآن و سبک زندگی قرآنی باشد.

وی در ادامه از مسئولان خواست تا در ماه مبارک رمضان با برگزاری نماز جماعت و اجرای برنامه های قرآنی و شرکت در جزء خوانی قرآن از فضائل این ماه بهرمند شوند و در ادامه و پس از ماه رمضان و در همه ایام این موضوع مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

لیلابیگدلی/قزوین


طرح ملی مسطورا همزمان با ماه مبارک رمضان در تاکستان اجرا می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی