تصادف مرگبار در جاده بیجار جان 2 نفر را گرفت


تصادف مرگبار در جاده بیجار جان 2 نفر را گرفت

به گزارش رکنا، سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه استان کردستان از وقوع حادثه رانندگی در محور فرعی "تکاب - بیجار با 2 فوتی و 3 زخمی خبر داد و افزود: این‌بار نیز عدم رعایت قوانین راهنمایی و...

به گزارش رکنا، سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه استان کردستان از وقوع حادثه رانندگی در محور فرعی "تکاب - بیجار با 2 فوتی و 3 زخمی خبر داد و افزود: این‌بار نیز عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تجاوز به چپ حادثه‌ساز شد.

وی در تشریح جزئیات این واقعه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "بیجار - تکاب" کیلومتر 35 محدوده روستای خوش‌مقام تیم گشت پلیس راه این محور برای امدادرسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ گوهری یادآور شد: در این حادثه، یک دستگاه خودرو 405 که از سمت بیجار به تکاب در حال حرکت بود با یک دستگاه پژو 405 دیگر در طرف مخالف برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه 2نفر از سرنشین‌ها جان خود را از دست دادند و 3 نفر سرنشین دیگر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف، تجاوز به چپ از جانب راننده پژو 405 در حال حرکت از بیجار به تکاب تشخیص داده شده است، بیان کرد: 2 نفر فوتی از سرنشین‌های راننده خودرو بوده‌اند.

گوهری به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مطمئنه حرکت و از سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.


تصادف مرگبار در جاده بیجار جان 2 نفر را گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا