مرگ دلخراش مرد قزوینی در برخورد پراید با کامیون


مرگ دلخراش مرد قزوینی در برخورد پراید با کامیون

به گزارش رکنا، ابوالفضل حاجی روز جمعه اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان و عوامل پلیس راه قزوین در ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه صبح مبنی بر تصادف در آزادراه زنجان - قزوین، بلافاصله ستاد فرماندهی این...

به گزارش رکنا، ابوالفضل حاجی روز جمعه اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان و عوامل پلیس راه قزوین در ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه صبح مبنی بر تصادف در آزادراه زنجان - قزوین، بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان خود را از ایستگاه های ۹ شهرک دانش و سه مولوی به محل حادثه اعزام کرد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان در لحظه ورود به محل حادثه در لاین جنوبی اتوبان زنجان به قزوین، نرسیده به عوارضی شماره سه، مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی کامیون با خودروی سواری پراید برخورد کرده است.

حاجی تصریح کرد: آتش نشانان سریعا سرنشین مصدوم در خودروی پراید را رهاسازی کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و همچنین دیگر سرنشین پراید که فوت نموده بود نیز به عوامل آرامستان تحویل داده شد.

به گفته این مسوول، یکی از مهم‌ترین عوامل بروز تصادفات، خواب‌آلودگی است که رانندگان باید شب قبل از سفر به خوبی استراحت کنند و اگر چنانچه احساس خستگی و خواب‌آلودگی داشتند، هدایت خودرو را به راننده دیگری بسپارند.


مرگ دلخراش مرد قزوینی در برخورد پراید با کامیون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329