آبروریزی خواهر کلاهبردار کریستیانو رونالدو لو رفت!


آبروریزی خواهر کلاهبردار  کریستیانو رونالدو  لو رفت!

الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، به دلیل فروش غیرمجاز لباس‌های برادرش به کلاهبرداری متهم شده است.

وقت صبح-الما آویرو، خواهر 51 ساله کریستیانو رونالدو، با فروش غیرمجاز لباس‌های ستاره پرتغالی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، الما آویرو پیراهن‌های کریستیانو رونالدو را که به صورت بین المللی به فروش نمی‌رسند را به صورت غیرمجاز می‌فروشد!

الما آویرو پیراهن‌های النصر کریستیانو رونالدو را بدون فاکتور به دوستانش می‌فروشد. او فاش کرده است این پیراهن‌ها را در موزه رونالدو در مادرید می‌خرد و به فروش می‌گذارد.

با این حال او این لباس‌ها را با فاکتور یا گواهی معتبر بودن نمی‌فروشد. علاوه بر این موزه رونالدو در پرتغال فروش این پیراهن‌ها را از طریق ایمیل و تماس تلفنی به الما آویرو رد کرده است.

با این وضعیت اصالت پیراهن‌هایی که الما فروخته بود زیر سوال رفت. این خانم 51 ساله پیراهن‌های آبی النصر را فروخته است که موزه رونالدو آن را نمی‌فروشد.

او این پیراهن‌ها را به قیمت 142 دلار و 284 دلار فروخته است. در حالی که اکثر سایت‌های خرید آنلاین این لباس‌ها را با قیمتی بین 70 تا 110 دلار می‌فروشد.

این اولین بار نیست که فردی از خانواده رونالدو به کلاهبرداری متهم شده است. هوگو، برادر او نیز چند سال پیش به کلاهبرداری مشابهی متهم شده بود

برادر کریستیانو رونالدو پیراهن‌های یوونتوس این ستاره را به صورت غیرمجاز فروخته بود.

الما خواهر کریستیانو رونالدو قبلاً یک فروشگاه مخصوص برادر مشهورش در زادگاه‌شان، مادیرا داشت. با این حال، او مجبور شد در سال 2020 این مغازه را تعطیل کند.

او هنوز به آخرین ادعای فروش غیرمجاز پیراهن پاسخ نداده است.

منبع: www.essentiallysports.com

کد خبر : ۲۲۸۰۳۲
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی