بک ایکس 3 پرو در بازار آزاد قیمت خورد


بک ایکس 3 پرو در بازار آزاد قیمت خورد

نخستین سری از محصول جدید خودروسازان بم تحویل مشتریان شد. بک یا BAC ایکس ۳ پرو، هاچ بک کراس ری‌برند میپل جیلی است که اخیرا با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان توسط خودروسازی کرمان به بازار عرضه شد. به گزارش پدال، از ابتدای هفته شاهد قیمت‌گذاری بالا برای...

نخستین سری از محصول جدید خودروسازان بم تحویل مشتریان شد. بک یا BAC ایکس ۳ پرو، هاچ بک کراس ری‌برند میپل جیلی است که اخیرا با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان توسط خودروسازی کرمان به بازار عرضه شد.

به گزارش پدال، از ابتدای هفته شاهد قیمت‌گذاری بالا برای نوبرانه کرمان موتور هستیم و مالکین این خودرو با عدد ۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون اقدام به انتشار آگهی فروش می‌کنند.
با توجه به کیفیت بالای ایکس ۳ پرو در بحث متریال و همچنین تجربه رانندگی، عرضه انبوه این خودرو در کنار خدمات پس از فروش مناسب کرمانی‌ها می‌تواند موفقیت این خودرو را در بازار خودروی کشورمان تضمین کند.

نام خودرو قیمت بازار (تومان)
BAC X3 PRO ۱,۲۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی و ویژگی‌های بک X3 PRO

بک X3 پرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد و ۱۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو می‌فرستد‌. این پیشرانه در هر صد کیلومتر به طور متوسط به ۶.۱ لیتر سوخت احتیاج دارد. سیستم تعلیق در بخش جلو از نوع مک‌فرسون و در بخش عقب از نوع پیچشی نیمه‌مستقل است.

از امکانات و ویژگی‌های بک X3 پرو می‌توان به آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، شیشه‌های برقی، سانروف با قابلیت تشخیص مانع، سه حالت رانندگی، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، مالتی مدیا با ۶ بلندگو، و استانداردهای ۸۵ گانه اشاره کرد.

بک ایکس 3 پرو در بازار آزاد قیمت خورد
بک ایکس 3 پرو در بازار آزاد قیمت خورد
بک ایکس 3 پرو در بازار آزاد قیمت خورد
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان