تنوع زیستی تالاب کانی‌برازان مهاباد بی‌نظیر است


تنوع زیستی تالاب کانی‌برازان مهاباد بی‌نظیر است

به گزارش رکنا، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از تالاب کانی برازان مهاباد که با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: این...

به گزارش رکنا، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از تالاب کانی برازان مهاباد که با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: این سرمایه عظیم با تلاش مدیریت استان و همچنین محیط بانان و فعالان محیط زیستی حفظ شده است که باید از این تلاش قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد، جنبه‌های آموزشی و طبیعت گردی زیادی دارد و ما سعی داریم تا از این ظرفیت برای حضور دانش آموزان، دانشجویان و مراکز تحقیقاتی برای پژوهش‌های زیست محیطی بیش از پیش استفاده کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: در تالاب کانی برازان مهاباد، ظرفیت پرندگان مقیم و مهاجر بسیار قابل توجهی وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها و زیبایی‌ها و داشته‌های کشور را به مردم کشور معرفی کنیم.

اعتبارات خوبی برای اجرای گام دوم احیای دریاچه ارومیه دیده شده است

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه هوا و آب این منطقه با هیچ جای دیگر قابل قیاس نیست، ادامه داد: در ستاد ملی تالاب‌ها، اعتبارات خوبی برای گام دوم احیای دریاچه ارومیه و حوضه آبخیز دیده شده که امیدواریم تخصیص خوبی در این خصوص داشته باشیم.

سلاجقه همچنین از سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های مسئول به ویژه جهادکشاورزی خواست تا هر چه زودتر نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام کنند و تا پایان سال اتفاقات خوبی در این منطقه شاهد باشیم.


تنوع زیستی تالاب کانی‌برازان مهاباد بی‌نظیر است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت