شبکه تهران یک سریال کره‌ای را نوروزی اعلام کرد


شبکه تهران یک سریال کره‌ای را نوروزی اعلام کرد

سریال «دهن لق» در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ از شبکه تهران بازپخش خواهد شد.

سریال «دهن لق» در گونه اکشن، جنایی و درام محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ نوروز امسال از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «دهن لق» در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ از شبکه تهران بازپخش خواهد شد.

این سریال درباره وکیل جوانی به نام چانگ هو است که تاکنون در هیچ یک از پرونده‌هایش موفق نشده به همین ترتیب بدهی زیادی دارد و در آستانۀ جدا شدن از همسرش است.

در خلاصه داستان سریال دهن لق آمده است: چانگ‌هو به جرم اینکه یکی از مشهورترین تبهکاران گمنام کره جنوبی، به نام «موش بزرگ» است دستگیر می‌شود. او از این وضعیت به شدت شوکه شده و به زندان می‌رود و احساس می‌کند که دیگر همۀ زندگی‌اش را باخته است و راهی برای نجات ندارد. اهالی زندان تصور می‌کنند که او واقعا موش بزرگ است و در نهایت چانگ‌هو تصمیم می‌گیرد که خودش را به جای موش بزرگ جا بزند و با پیدا کردن تبهکار واقعی بی‌گناهی‌اش را اثبات کند و ....

پارک چانگ‌هو، وکیلی سطح پایین که در هیچ یک از پرونده‌هایش موفقیت کسب نکرده. او وضعیت مالی مناسبی ندارد و در آستانه جدایی از همسرش است. هو می‌هو، همسر پارک چانگ‌هو است، آن‌ها علاقۀ زیادی به یکدیگر دارند، اما مشکلات مالی و دست و پا چلفتی بودن همسرش سبب شده به فکر جدایی بیفتد. چوی دوها: شهردار شهر گوچون است که پارک چانگ‌هو را استخدام می‌کند تا وکیل سه نفر از افراد مهم شهر باشد و آن‌ها را از اتهام قتل تبرئه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)