پوتین: مردم، تنها منبع قدرت روسیه هستند


پوتین: مردم، تنها منبع قدرت روسیه هستند

رئیس جمهور روسیه بامداد پنجشنبه گفت که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، نشانه احساس میهن‌پرستی است.

پوتین: مردم، تنها منبع قدرت روسیه هستند

به گزارش راهبرد معاصر، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه بامداد پنجشنبه گفت که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، نشانه احساس میهن‌پرستی است.

پوتین طی سخنرانی پیش از برگزاری انتخابات، توضیح داد: «هر رأیی ارزشمند و مهم است و انتخابات گامی به سوی آینده است».به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی ادامه داد: «شهروندان روسیه نه تنها باید رای دهند، بلکه باید مشارکت شخصی خود را در توسعه بیشتر روسیه اعلام کنند».

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه برای ادامه غلبه بر چالش‌های دشوار باید متحد بود، تصیح کرد: «روسیه دیدگاه خاص خود را در مورد چگونگی ساختن دولت و برنامه‌هایی دارد که باید اجرا شود. بسیار مهم است که از این مسیر خارج نشویم و به اهداف دست یابیم».

طبق این گزارش، پوتین اظهار داشت: «مبارزان روسی در جبهه، در انتخابات ریاست جمهوری رای خواهند داد و این الگویی برای همه است. استفاده از حق رأی و تأیید انسجام مهم است».

پوتین و سه نامزد دیگر خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۵ تا ۲۷ اسفند (۱۵ تا ۱۷ مارس) این کشور آماده می‌کنند.کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، ولادیمیر پوتین به عنوان نامزد مستقل، لئونید اسلاتسکی از حزب لیبرال دموکراتیک، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید و نیکلای خاریتونوف از حزب کمونیست را چهار نامزد نهایی اعلام کرده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ردپای بزرگترین پرنده شکارچی تاریخ کشف شد + عکس