غذای مورد علاقه نامزد کریس رونالدو چیست؟


غذای مورد علاقه نامزد کریس رونالدو چیست؟

تمرین جورجینا که تمام می‌شود، او یک موز می‌خورد و معمولا وعده نهار او از گوشت کبابی، سبزیجات بریان، پوره، برنج و ماکارونی تشکیل می‌شود.

به گزارش وقت صبح، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو در مصاحبه خود، برنامه غذایی یک روز خود را برای داشتن تناسب اندام معرفی کرد.

جورجینا رودریگس اکنون یک مدل مشهور است که در سال ۲۰۱۶ به عنوان شریک فوتبالیست کریستیانو رونالدو شناخته شد. از آن زمان این زوج با هم بودند و خانواده‌ای پر جمعیت و شاد را در کنار هم تشکیل دادند.

جورجینا رودریگس در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده است که کریستیانو علاقه او به ورزش و سلامتی را تحسین می‌کند و البته این مدل آرژانتینی به لطف پشتکارش در تمرینات بدنی و تغذیه خوب، یک فرد موفق در این رشته محسوب می‌شود.

چند هفته پیش، شریک زندگی کریستیانو رونالدو فاش کرد که برای داشتن سلامتی، رژیم غذایی متعادلی دارد و همچنین اعتراف کرد که اگرچه به باشگاه می‌رود، اما ژنتیک به او کمک زیادی برای داشتن اندامی متناسب کرده است.

صبحانه جورجینا هر روز صبح یک بشقاب صدف با لیمو است، چراکه برای اوقاتی که می‌خواهید یک وعده مقوی و مفید بخورید، اما زمان زیادی برای تهیه آن ندارید، گزینه‌ای سریع و مناسب است.

غذای مورد علاقه نامزد کریس رونالدو چیست؟

این صبحانه یکی از گزینه‌هایی است که او بیشتر انتخاب می‌کند زیرا سرشار از پروتئین و مواد معدنی است.

نیمه‌های صبح که تمرین جورجینا تمام می‌شود، او یک موز می‌خورد و معمولا وعده نهار او از گوشت کبابی، سبزیجات بریان، پوره، برنج و ماکارونی تشکیل می‌شود. به همین ترتیب، نامزد کریستیانو رونالدو از میان وعده بعد از ظهر خود که معمولا یک سالاد است، لذت می‌برد.

جورجینا رودریگس در اکثر اوقات برای پایان دادن به روز خود، و وعده شام، ماکارونی گندم یا سالمون با برنج و سبزیجات می‌خورد.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۸۰۰۸
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظه هولناک سقوط صحنه نمایشگاه ایالتی ایندیانا