رونمایی کیم از تانک جدید کره شمالی


رونمایی کیم از تانک جدید کره شمالی

طبق گزارشی که رسانه مرکزی کره شمالی منتشر کرده، «کیم جونگ اون» ضمن رونمایی از تانک جدید ارتش این کشور، طی یک نمایش نظامی سوار آن نیز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این اقدامات «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی درحالی صورت می‌گیرد که کره جنوبی و آمریکا دائما در حال برگزاری رزمایش‌های متعدد مشترکی هستند؛ رزمایش‌هایی که کیم آن‌ها را «تمرینی برای جنگ» می‌خواند.

رسانه مرکزی کره شمالی موسوم به کی‌سی‌ان‌ای روز پنجشنبه گزارش کرد: «کیم جونگ اون نسبت به عملکرد موفقیت‌آمیز این نوع جدید از تانک جنگی ابراز خرسندی کرد. این نوع از تانک‌های سنگین کره شمالی می‌توانند از بدترین شرایط جنگی عبور کنند و اهدافی را با حملات قدرتمند مورد اصابت قرار داده و خطوط دفاعی قوی را با قدرت مانور بالا شکست دهند.»

تصاویری که توسط این رسانه دولتی منتشر شده است، نشان می‌دهد که رهبر کره شمالی خودش سوار بر تانک شده و آن را می‌راند و هم‌چنین کره شمالی شاید این تانک‌های جنگی که در تمرین‌های آموزشی شرکت می‌کنند را برای انجام عملیاتی مستقر کرده باشد.

کیم جونگ اون هم‌چنین بر سازماندهی تمرین‌های مربوط به شبیه‌سازی جنگ واقعی و مسابقات آموزشی تاکید کرد و گفت: «برگزاری چنین تمریناتی لازم است تا افرادی که تانک‌ها را می‌رانند بتوانند هر ماموریت جنگی را با سرعت و دقت در شرایط اضطراری انجام دهند».

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کره شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان